0013 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Asså ibland när jag klickar runt lite kommer det upp nån: ballt.info eller nåt sånt nån mobil grejs.. vad är detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 samma här! as störande!!!!!!!!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 ja jag vet och den tar platsen för start menyn för mig så jag mpste minimera fuska.se ioch stänga när det kommer upp jätte jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Förut så reagerade min popup-blockare bara när jag fick ett Pm, nu går den hela tiden... <_< Jag är dock glad över att jag inte är ensam om detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Men popu blockeraren reagerar hela tiden när man får ett pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Ja,det hände för mig med :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Ja, jag vet... Men nu går den stup i kvarten, med eller utan Pm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Är det bara mig det inte händer för? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Mobil grejjs :huh: What you talking about :blink: Vissa tillfällen kan de bugga så kommer de upp någon röd text m.m, men mobilreklam har aldrig kommit upp för mej :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 inte för mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Asså ibland när jag klickar runt lite kommer det upp nån: ballt.info eller nåt sånt nån mobil grejs.. vad är detta? ingen aning. något jobbigt popupfönster som admin lagt in på sidan som kommer lite då och då. jag har popupblocker och irriterar mig på det ändå. jag verkligen hatar onödiga popupfönster. det är det värsta jag vet. sidor som har sådana jobbiga popupfönster, som finns här nu, brukar inte jag besöka mer än jag måste så jag kanske bara kommer vara i chatten från och med nu. dumma admin :angry: varför sak du försöra den fina sida du byggt upp under så lång tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.