LuddE Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 (redigerat) Vilken tycker ni är den bästa/roligaste och sämsta/jobbigaste Reklamen på tv? Redigerat 21 November 2004 av LuddE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Bästa är lätt Blossa Glögg, kolla presentationen så fattar ni varför ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Alla är dåliga.. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 BÄsta är ju Ica o BLossa. Sämsta är typ alla dove, wella och andra hår reklamer. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Ica bäst :D och sämst är typ nån trååååkig reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Jag stör mig på tampong/binda reklamen..so disturbing asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Bästa är lätt Blossa Glögg, kolla presentationen så fattar ni varför ;D Menar du att:Welcome to reality= Blossa Glögg är den bästa reklamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 ica reklamen brukar vara best vad jag tycker =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 DEn där riktiga snobben ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 bäst/roligast:ICA Sämst/jobbiggast:alla bind och skönhets produkts reklamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 They all suck :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Alla jag blir så trött på reklamen, oftast blir det reklam efter att ett pogram haft introt! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.