JJespeRR Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Mobiltelefon Pengar Dator Moped Mopedkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Då blir det så att man blir påmind om ett behov man har. Om man inte skulle blivit det skulle man inte haft behovet. Så att göra på det sättet leder bara till att man köper saker som man annars inte behöver ser jag det som.Det kan ha funnits saker som jag velat ha under året, men eftersom jag glömt bort dem finns det inget jag saknar liksom. Jag är nöjd med hur jag har det nu, bra för mina personliga ekonomi till exempel.Fast om du kommer på en sak du vill ha så har du ju ett behov även fast du väljer att förtrycka det. Och när du säger att du glömmer sakerna och därför känner att det var onödiga saker, så kommer du troligtvis efter ett tag komma på samma sak igen, alla har behov av prylar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Fast om du kommer på en sak du vill ha så har du ju ett behov även fast du väljer att förtrycka det. Och när du säger att du glömmer sakerna och därför känner att det var onödiga saker, så kommer du troligtvis efter ett tag komma på samma sak igen, alla har behov av prylar.Mitt behov är uppfyllt som sagt. Om jag upptäcker ett nytt behov så försöker jag uppfylla det oavsett om det är julafton eller inte. Är det bara jag som inte önskar mig något? Jag känner att mina materiella behov är uppfyllda.Lucky you. Om du ville uppnå min situation så tror jag det går att göra på ett eller annat sätt. Davve är också i min situation, och vi tänker på liknande sätt inom relaterade områden. Så om du är villig att ändra hur du ser och tänker kring saker och ting är det möjligt att bli av med en stor del av dina personliga fysiska behov. Att lära sig att vara nöjd med det man har kan man väl se det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Fast om du kommer på en sak du vill ha så har du ju ett behov även fast du väljer att förtrycka det. Och när du säger att du glömmer sakerna och därför känner att det var onödiga saker, så kommer du troligtvis efter ett tag komma på samma sak igen, alla har behov av prylar.Det finns en orsak till att man glömmer av saker - de var inte så jävla viktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Det finns en orsak till att man glömmer av saker - de var inte så jävla viktiga.Fast nu är det inte riktigt så ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 Mitt behov är uppfyllt som sagt. Om jag upptäcker ett nytt behov så försöker jag uppfylla det oavsett om det är julafton eller inte.Lucky you. Om du ville uppnå min situation så tror jag det går att göra på ett eller annat sätt. Davve är också i min situation, och vi tänker på liknande sätt inom relaterade områden. Så om du är villig att ändra hur du ser och tänker kring saker och ting är det möjligt att bli av med en stor del av dina personliga fysiska behov. Att lära sig att vara nöjd med det man har kan man väl se det som.Understood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Fast nu är det inte riktigt så ^^Om du frågar Freud så jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 Om du frågar Freud så jo.Så man kan alltså inte glömma viktiga saker ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojje Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 skyrim till xbox 360 battlefield 3 xbox 360 zelda skyward sword wii pengar det var nog det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Samsung Galaxy S2! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 En transformer leksak. Modern warfare 3. Strykna: Som jag redan fått Inte strykna: Sånt som jag vill ha eller inte fått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Halo aneversity, vet jag att jag får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.