Proccito Skrivet 20 December 2013 Rapport Skrivet 20 December 2013 Vem tror att en Ps4 ligger under granen då? Jag är absolut 100% säker på att det ligger en PS4a under granen, kanske till-och-med två!Men vilken gran pratar du om? Citera
Lynott Skrivet 23 December 2013 Rapport Skrivet 23 December 2013 Ingen önskelista iår igen. Spännande och se vad päronen kokar ihop ;-) Citera
The Moose Skrivet 26 December 2013 Författare Rapport Skrivet 26 December 2013 Nå, vad fick ni kära fuskare? Fick en playstation4...kartongen iallafall, kul va ;) Citera
Draghguggwhor Skrivet 26 December 2013 Rapport Skrivet 26 December 2013 Önskade mig inget speciellt men fick en tröja, pengar, 2 böcker och kalsonger. Citera
fubbis Skrivet 26 December 2013 Rapport Skrivet 26 December 2013 Önskade mig inget speciellt men fick en tröja, pengar, 2 böcker och kalsonger.lol precis vad jag fick + lite annat mög 1 Citera
The Moose Skrivet 7 December 2014 Författare Rapport Skrivet 7 December 2014 (redigerat) 10-ÅRS JUBILEUM!!! Tänka sig att för tioende året i rad kommer jag tillbaka till denna tråd. En nostalgitripp i cyberspace. Tio hela år har gått. Fantastiskt. Nu vill jag att ni skriver era spelrelaterade önskelistor i tråden som vi gjort i tio år i rad. Tradition. Min önskelista. Far Cry 4DestinyPrenumeration på julmust ^^ Önskar er alla en riktigt God Jul! /Älgen Redigerat 7 December 2014 av The Moose 3 Citera
ArcticEmpire Skrivet 7 December 2014 Rapport Skrivet 7 December 2014 (redigerat) Jag vill ha en Mikrovågsugn! Så jag äntligen kan fullborda mitt kök i min lilla lya! Kommer att använda den tillPan pizzor till en övervägande del. //EP Redigerat 7 December 2014 av ArcticEmpire Citera
Dave37 Skrivet 7 December 2014 Rapport Skrivet 7 December 2014 http://steamcommunity.com/id/Davve37/wishlist Citera
The Moose Skrivet 8 December 2014 Författare Rapport Skrivet 8 December 2014 Jag vill ha en Mikrovågsugn! Så jag äntligen kan fullborda mitt kök i min lilla lya! Kommer att använda den tillPan pizzor till en övervägande del. //EP Ett måste i en lya. Hoppas den ligger under granen. http://steamcommunity.com/id/Davve37/wishlist Saftig önskelista ^^ Lycka Hoppas du finner lycka min vän. 3 Citera
Proccito Skrivet 8 December 2014 Rapport Skrivet 8 December 2014 (redigerat) Joystick.Ny kontrollpanel för radion i bilen.AUX-kabelPengar.Fru. Redigerat 8 December 2014 av Proccito 1 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.