The Moose Skrivet 24 December 2015 Författare Rapport Skrivet 24 December 2015 Jag gjorde mitt bästa med att hålla denna tradition vid liv. För min egen del är det nostalgiskt att komma tillbaka. Synd att intresset inte är vad det en gång var på denna sidan längre. Aja, nu ska jag inte bli alltför negati, det är ju jul! Jag vill önska er en riktigt god jul och ett gott nytt år, hoppas ni får fina julklappar. Posta gärna bilder ;) Ser fram emot 2016, be safe! :) Citera
The Moose Skrivet 4 December 2016 Författare Rapport Skrivet 4 December 2016 För tolfte året i rad bumpar jag upp denna tråd som någon slags självisk nostalgitripp! Vad önskar ni er till julafton 2016? God jul & Gott Nytt År /Älgen Citera
WASD Skrivet 4 December 2016 Rapport Skrivet 4 December 2016 Återigen levererar The Moose ett starkt initiativ! För min del kan jag dock inte tänka ut något materialistiskt behov jag har att uppfyllda så jag önskar mig heller inget. Jag önskar mig endast en god julstämning med släkt och familj! Citera
The Moose Skrivet 4 December 2016 Författare Rapport Skrivet 4 December 2016 Återigen levererar The Moose ett starkt initiativ! För min del kan jag dock inte tänka ut något materialistiskt behov jag har att uppfyllda så jag önskar mig heller inget. Jag önskar mig endast en god julstämning med släkt och familj! Jag önskar faktiskt detsamma! Bra svar! Citera
wubo Skrivet 21 December 2016 Rapport Skrivet 21 December 2016 Önskar detsamma och lite snö. Det är så pass sällan hela familjen träffas allihopa samtidigt. Även fast vi bara är fem personer så händer det bara 2-3 gånger per år. Citera
admin Skrivet 22 December 2016 Rapport Skrivet 22 December 2016 Återigen levererar The Moose ett starkt initiativ! För min del kan jag dock inte tänka ut något materialistiskt behov jag har att uppfyllda så jag önskar mig heller inget. Jag önskar mig endast en god julstämning med släkt och familj! En god julstämning låter toppen. Det får bli min önskning med :) God jul på er alla! Citera
The Moose Skrivet 22 December 2016 Författare Rapport Skrivet 22 December 2016 En god julstämning låter toppen. Det får bli min önskning med :) God jul på er alla! God jul på er alla från älgen :) Citera
helloandgoodb Skrivet 25 December 2016 Rapport Skrivet 25 December 2016 En dejt med hon,som jag är kär i! :wub: 1 Citera
PussyCat Skrivet 27 December 2016 Rapport Skrivet 27 December 2016 Hoppas ni haft en god jul allihopa! Gott nytt år på er! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.