wubo Skrivet 20 April 2017 Rapport Dela Skrivet 20 April 2017 Vad bra att det blev en vit påsk istället ;) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ejmil Skrivet 21 April 2017 Rapport Dela Skrivet 21 April 2017 Haha. Ja nästan illa att det vart en vit påsk..tänk på alla påskkärringar som inte fick ta sig ett järn innan blåkulla. Eller att Jesus (som ju föddes vid jul och honom som vi hedrar vid jul. Är ju trots allt julforum) skulle ha frusit, iom att han va halvnaken på korset.. eller halvt påklädd. Vi får hoppas att The moose kör en repris i år och kollar våra önskelistor till tomten. Så börja redan nu tänka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emmie89 Skrivet 3 Maj 2017 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2017 Önskade mig ingenting men fick endån en fin överraskning :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 November 2017 Rapport Dela Skrivet 29 November 2017 (redigerat) Spänningen med julafton har avtagit med åren men man ser ju givetvis fram emot lite julledighet! :) [EDIT] Min årsdag här på fuska.se ligger även fyra dagar innan julafton. Hela 12 år fyller kontot i år! :D Redigerat 29 November 2017 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swedishaces Skrivet 1 December 2017 Rapport Dela Skrivet 1 December 2017 Svara på ett inlägg från 2004 känns lite som att få kontakt från andra sidan haha =) Men vi får väl se vad tomten kommer med.De flesta svenskar borde inte få någon julklapp alls med tanke på hur deras bristande förmåga att tänka självständigt och logisk, och rösta därefter.. Tänk om tomten kunde lösa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2017 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2017 Gud vad kul att för en gångs skull var det inte jag själv som bumpade upp denna fuska jul-tradition. Numera är det den enda stunden jag kommer tillbaka till forumet. Ska hålla mig ontopic :D Jag önskar mig en Switch! Ni andra? Jag önskar er en god jul och ett gott nytt år. Ta hand om er och må väl! <3Spänningen med julafton har avtagit med åren men man ser ju givetvis fram emot lite julledighet! :)[EDIT] Min årsdag här på fuska.se ligger även fyra dagar innan julafton. Hela 12 år fyller kontot i år! :D Själv firar jag 14 ^^Svara på ett inlägg från 2004 känns lite som att få kontakt från andra sidan haha =) Men vi får väl se vad tomten kommer med.De flesta svenskar borde inte få någon julklapp alls med tanke på hur deras bristande förmåga att tänka självständigt och logisk, och rösta därefter.. Tänk om tomten kunde lösa det... Haha verkligen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 2 December 2017 Rapport Dela Skrivet 2 December 2017 julafton är bäst :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 December 2017 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2017 julafton är bäst :P Eller hur :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 December 2017 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2017 Älgen önskar alla fuskare där ute en god jul och ett riktigt gott nytt år! :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 December 2017 Rapport Dela Skrivet 24 December 2017 God jul och gott nytt år alla! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DolskSWE Skrivet 14 Februari 2018 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2018 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 December 2018 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2018 Antar att det inte blir många önskelistor som skrivs ned här i tråden. Så jag bumpar upp tråden endast för personlig nostalgi och sorgsenhet. :D Jag önskar mig nog något switch spel! Kanske Super Smash? God Jul återigen Fuska och ha ett Gott Nytt År! Vi ses 2019...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.