The Moose Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Skrivet 1 December 2006 Tycker detta har blivit lite av en tradition nu! Detta är 3 året på rad som vi tar upp julsnacket igen och pratar om vad vi önskar oss till Jul. Här är lite vad jag önskar mig. :P Rainbow Six Vegas, Xbox 360 Live vision cam, Nintendo DS USB Connector, också kanske något annat spel. Vad står det på era önskelistor i år? :) Citera
Smiter Skrivet 1 December 2006 Rapport Skrivet 1 December 2006 pengar godis guinnes world recors 2007 Metroid prime hunter, nintendo ds innebandy klubba naruto 3 och 4 new super mario bros megaman zx (om det kommer ut för julafton ;) ) Citera
The Moose Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Skrivet 1 December 2006 Ja det Megaman spelet ser intressant ut. :) Citera
citrusfrukt Skrivet 1 December 2006 Rapport Skrivet 1 December 2006 Kläder, ny silent brass (tappade bort min ;/), ny väska och kanske nya Zelda :). Citera
Dretskit Skrivet 1 December 2006 Rapport Skrivet 1 December 2006 Pengar så att jag kan köpa vad jag vill och inte får en massa saker som jag inte vill ha. Citera
Gäst Szellerie Skrivet 1 December 2006 Rapport Skrivet 1 December 2006 Pengar så att jag kan köpa vad jag vill och inte får en massa saker som jag inte vill ha. Du kan alltid skänka allt skit till mej =) btw ej önskelista jag skrev igår (finns mycket mer saker jag önskar mej :P) Naruto Manga Premuneration Shonen Jump Premuneration Kalle Anka Shaman King Manga One Piece Manga Naruto Anime Kingdom Hearts 1 och 2 PS2 Sly 1 2 och 3 PS2 NHL och FIFA 07 PS2 iPod Nano Ny mobil helst walkman Guinness World Records 2007 Yu-Gi-Oh! Manga Shadow The Hedgehog PS2 Björklöven Musmatta DN Angel manga Så mycket Final Fantasy-spel det går att hitta Smällare xD lägger till lite senare kanske (; Citera
The Moose Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Skrivet 1 December 2006 Sådär ska en önskelista se ut. Men visst är det också roligt att skänka och göra någon annan glad. :) Citera
Lander Skrivet 1 December 2006 Rapport Skrivet 1 December 2006 Min syrra har typ 40 saker på sin önskelista :rolleyes: Mina saker En bob Rivkalender Guiness world record 2007 Tony hawk downhill jam - DS Eragon - DS Godis innebandyklubba (mitt blad har spruckit på min förra) Pengar Citera
The Moose Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Skrivet 1 December 2006 Får man fråga vad en bob är? :P Citera
Lander Skrivet 1 December 2006 Rapport Skrivet 1 December 2006 Får man fråga vad en bob är? :P bob=snowracer man kan åka och trixa med dom i snön :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.