The Moose Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Tycker detta har blivit lite av en tradition nu! Detta är 3 året på rad som vi tar upp julsnacket igen och pratar om vad vi önskar oss till Jul. Här är lite vad jag önskar mig. :P Rainbow Six Vegas, Xbox 360 Live vision cam, Nintendo DS USB Connector, också kanske något annat spel. Vad står det på era önskelistor i år? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 pengar godis guinnes world recors 2007 Metroid prime hunter, nintendo ds innebandy klubba naruto 3 och 4 new super mario bros megaman zx (om det kommer ut för julafton ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 1. Wii 2. pengar 3. PSP spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Ja det Megaman spelet ser intressant ut. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Kläder, ny silent brass (tappade bort min ;/), ny väska och kanske nya Zelda :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Pengar så att jag kan köpa vad jag vill och inte får en massa saker som jag inte vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Pengar så att jag kan köpa vad jag vill och inte får en massa saker som jag inte vill ha. Du kan alltid skänka allt skit till mej =) btw ej önskelista jag skrev igår (finns mycket mer saker jag önskar mej :P) Naruto Manga Premuneration Shonen Jump Premuneration Kalle Anka Shaman King Manga One Piece Manga Naruto Anime Kingdom Hearts 1 och 2 PS2 Sly 1 2 och 3 PS2 NHL och FIFA 07 PS2 iPod Nano Ny mobil helst walkman Guinness World Records 2007 Yu-Gi-Oh! Manga Shadow The Hedgehog PS2 Björklöven Musmatta DN Angel manga Så mycket Final Fantasy-spel det går att hitta Smällare xD lägger till lite senare kanske (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Sådär ska en önskelista se ut. Men visst är det också roligt att skänka och göra någon annan glad. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Min syrra har typ 40 saker på sin önskelista :rolleyes: Mina saker En bob Rivkalender Guiness world record 2007 Tony hawk downhill jam - DS Eragon - DS Godis innebandyklubba (mitt blad har spruckit på min förra) Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Får man fråga vad en bob är? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Får man fråga vad en bob är? :P bob=snowracer man kan åka och trixa med dom i snön :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.