Hoonigan Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Till er som säger att ni vet vad ni kommer få, varför vet ni?Tror ni det skulle vara roligare att inte veta?Att jag vet att jag får halo, är för att jag råkade se när farsan köpte det... Annars tycker jag att det är roligare att inte veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Till er som säger att ni vet vad ni kommer få, varför vet ni?Tror ni det skulle vara roligare att inte veta?Vet att jag får en kylplatta för att morsan ringde och frågade storleken på laptopen. Men det är roligare att inte veta.Ont: fick en bok imorse :D (skrev med mobilen så det kan finnas stavfel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Blir typ alltid att jag får reda på nånting. Något år lånar man sin syrras dator och får se en flik med något speciellt, ett annat år lånar man sin mammas mobil just som det kommer ett SMS om att hon kan hämta ut ett visst paket. Fifa 12 Jag är Zlatan Konsten att få mentala superkrafter Parfym Träningsredskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Önskade mig bara smycken. Men jag fick: Uncharted 3 Parfym Kläder Och tagentbord för PS3 Ganska mycket :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Hmm, våran tomte kommer efter Kalle anka någon gång när det har blivit mörkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Hmm, våran tomte kommer efter Kalle anka någon gång när det har blivit mörkt.Det är samma sak här.Så jag får lugnt vänta. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Hmm, våran tomte kommer efter Kalle anka någon gång när det har blivit mörkt.Samma här. Men jag fick Romerska Bågar nu imorse. :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 (redigerat) Jo visst, listan jag skrev var önskelistan och inte något jag har fått. Redigerat 24 December 2011 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 (redigerat) Fick Zlatans bok nu i morse. B) Resten ikväll efter middagen. Redigerat 24 December 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Hmm, våran tomte kommer efter Kalle anka någon gång när det har blivit mörkt.Våran med, Fast jag fick en plånbok imorse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Samma här. Men jag fick Romerska Bågar nu imorse. :medieval:Jag fick också romerska bågar! :wub: ;) B) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Fick en skiva i morse, Skitarg: Den Hårdaste Jäveln. Ett mycket välkommet tillskott i skivsamlingen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.