Proccito Skrivet 20 December 2013 Rapport Dela Skrivet 20 December 2013 Vem tror att en Ps4 ligger under granen då? Jag är absolut 100% säker på att det ligger en PS4a under granen, kanske till-och-med två!Men vilken gran pratar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 December 2013 Rapport Dela Skrivet 23 December 2013 Ingen önskelista iår igen. Spännande och se vad päronen kokar ihop ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2013 Nå, vad fick ni kära fuskare? Fick en playstation4...kartongen iallafall, kul va ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 26 December 2013 Rapport Dela Skrivet 26 December 2013 Önskade mig inget speciellt men fick en tröja, pengar, 2 böcker och kalsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 26 December 2013 Rapport Dela Skrivet 26 December 2013 Önskade mig inget speciellt men fick en tröja, pengar, 2 böcker och kalsonger.lol precis vad jag fick + lite annat mög 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 December 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2014 (redigerat) 10-ÅRS JUBILEUM!!! Tänka sig att för tioende året i rad kommer jag tillbaka till denna tråd. En nostalgitripp i cyberspace. Tio hela år har gått. Fantastiskt. Nu vill jag att ni skriver era spelrelaterade önskelistor i tråden som vi gjort i tio år i rad. Tradition. Min önskelista. Far Cry 4DestinyPrenumeration på julmust ^^ Önskar er alla en riktigt God Jul! /Älgen Redigerat 7 December 2014 av The Moose 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 7 December 2014 Rapport Dela Skrivet 7 December 2014 (redigerat) Jag vill ha en Mikrovågsugn! Så jag äntligen kan fullborda mitt kök i min lilla lya! Kommer att använda den tillPan pizzor till en övervägande del. //EP Redigerat 7 December 2014 av ArcticEmpire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 December 2014 Rapport Dela Skrivet 7 December 2014 http://steamcommunity.com/id/Davve37/wishlist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 December 2014 Rapport Dela Skrivet 8 December 2014 Lycka 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 December 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2014 Jag vill ha en Mikrovågsugn! Så jag äntligen kan fullborda mitt kök i min lilla lya! Kommer att använda den tillPan pizzor till en övervägande del. //EP Ett måste i en lya. Hoppas den ligger under granen. http://steamcommunity.com/id/Davve37/wishlist Saftig önskelista ^^ Lycka Hoppas du finner lycka min vän. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 December 2014 Rapport Dela Skrivet 8 December 2014 (redigerat) Joystick.Ny kontrollpanel för radion i bilen.AUX-kabelPengar.Fru. Redigerat 8 December 2014 av Proccito 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 9 December 2014 Rapport Dela Skrivet 9 December 2014 önskelista: 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.