The Moose Skrivet 24 December 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2014 God Jul Fuska!!! Hoppas ni lägger upp vad ni har fått på forumet? :) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 24 December 2014 Rapport Dela Skrivet 24 December 2014 Fick 4 böcker (alla tre "Torka inte tårar utan handskar" och Ken Rings "Livet")2500krEtt tiopack happysocksHandkräm och ansiktskrämEn muminmuggEtt presentkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 December 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2014 Fick 4 böcker (alla tre "Torka inte tårar utan handskar" och Ken Rings "Livet")2500krEtt tiopack happysocksHandkräm och ansiktskrämEn muminmuggEtt presentkort Nice! Jag fick mycket fint också, dock har jag ju köpt spelrelaterade julklappar till mig själv också. 229:- för mario kart 8, helt otroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 December 2014 Rapport Dela Skrivet 25 December 2014 Musikalbiljetter till Green Day i Malmö nu i vår.PengarHörselskydd med inbyggd radioLite godisMicrosoft officeRubik's kub 4x4 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 December 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2014 God fortsättning Fuska! Vi ses här igen nästa år! Nu ser vi fram emot det nya året. :) 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 December 2014 Rapport Dela Skrivet 27 December 2014 Nice! Jag fick mycket fint också, dock har jag ju köpt spelrelaterade julklappar till mig själv också. 229:- för mario kart 8, helt otroligt. Stackare som får så mycket platsfodral, har dina föräldrar inte råd med internet? :( 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 December 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2014 Stackare som får så mycket platsfodral, har dina föräldrar inte råd med internet? :( Jag föredrar fysiska kopior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2015 Traditionen fortsätter för elfte året i rad! Skriv era önskelistor i tråden! Min kommer inom kort! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 December 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2015 (redigerat) Xenoblade Chronicles X står nog på min önskelista i år! Skriv nu era! :) Redigerat 8 December 2015 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 December 2015 Rapport Dela Skrivet 10 December 2015 Jag föredrar fysiska kopior.Det var ju väldigt konstigt, varför kan man undra? Det är ju mycket smidigare att bara ha spelet på datorn och trycka på "kör" när man vill spela, och ha möjligheten att spela spelet över allt utan att behöva bära runt det. Om du har det på steam så kan du bara ladda ner steam-klienten och köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 10 December 2015 Rapport Dela Skrivet 10 December 2015 Det var ju väldigt konstigt, varför kan man undra? Det är ju mycket smidigare att bara ha spelet på datorn och trycka på "kör" när man vill spela, och ha möjligheten att spela spelet över allt utan att behöva bära runt det. Om du har det på steam så kan du bara ladda ner steam-klienten och köra.Svårt att spela wii och ps4 spel på steam ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenErikSpela Skrivet 17 December 2015 Rapport Dela Skrivet 17 December 2015 De flesta spel jag är intresserad av har jag redan skaffat eller skaffar själv när de kommer, trots det är önskelistan fylld med spelrelaterade prylar. Riktig nördfaktor på dem också. Finalfantasy figurer typ Aeris, Sepiroth, Cloud Strife osv. Såna här alltså. Sen vore det lite kul med en Teemo-mössa eller en sån där Poro-kudde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.