Hoppa till innehåll

Vaddå Nykomling?

DragonMaster

Rekommendera inlägg

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Då skulle en del få jätte mycket poäng per vecka ju så det är itne så bra.

det blir inte så mycket ju. 1p/v = 52p/år. 0,5p/v = 26p/år. det blir inte så mycket ju. man kan ju ha ännu mindre med. det blir bra. man ska ju inte behöva ha ranken nykomling när man har varit medlem i över ett år, det blir fel :S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bahahahaha....Har hört talas om många såna hära trådar.

Och att du blev medlem 2001 så driver du med mig....www.fuska.se fanns inte 2001 utan www.fuskarna.nu du ska tro dig coool va och tro att du var medlem sedan 2001 <_<.

Men jag är trött på såna hära trådar alla medlemar i fuska har fåt Pm om ändringarna fattat ! Denna ide var jätte bra sabba inte den att övertala admin ändra tillbaka.

jovisst, sidan har ändrat namn... men det ska väl inte påverka de andra? det står att jag e registrerad 2004, men jag har ju typ vart här jättelänge. det var jag som hette geparden innan...

nu har jag fått statusen medlem, men jag tycker fortfarande att det är orättvist de där med att jag "är registrerad 2004" fast jag vart här mycket längre..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ähh spelar väll ingen roll vilken rank man har eller när man blev medlem... huvudsaken är ju att man inte är bannad och att man fortfarande kan skriva i trådar ;)

jag hadde ju 1500 inlägg innan fuskarna.nu bytte till fuska.se och det får man stå ut med att dom gör.

sen så tror du väll inte att admin tar och ändrar allas inlägg va? då kommer ju alla funktioner bli ytterligare försenat...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du irriterar dig på "registrerad 2004" så finns det en text i profilen, där det står ens personliga kod. Där står ett nummer, på mig står det "11", det betyder att jag var den 11:e registrerade på denna sidan, den kan du ju ha glädje av :) (Om ni förstår mej rätt nu)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...