epaaj Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Är bättre med det nya. Svårare att spamma till sig en rank. mm, visst är det det. men det skulle vara ännu bättre om man fick poäng för hur länge man varit medlem. tex. 1 poäng/vecka eller kanske lite mindre som tex 0,5 poäng/vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Då skulle en del få jätte mycket poäng per vecka ju så det är itne så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Då skulle en del få jätte mycket poäng per vecka ju så det är itne så bra. det blir inte så mycket ju. 1p/v = 52p/år. 0,5p/v = 26p/år. det blir inte så mycket ju. man kan ju ha ännu mindre med. det blir bra. man ska ju inte behöva ha ranken nykomling när man har varit medlem i över ett år, det blir fel :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Jag är nykomling men klagar inte för de är ju inte så viktigt att skriva mkt inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Spelar igentligen inte så stor roll med rankingen, men det är ju roligt att dett finns ranker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Jag tycker att har man vart medlem sen 2003 så har man fortfarande rank #1 fast det heter något annat ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 3 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Bahahahaha....Har hört talas om många såna hära trådar. Och att du blev medlem 2001 så driver du med mig....www.fuska.se fanns inte 2001 utan www.fuskarna.nu du ska tro dig coool va och tro att du var medlem sedan 2001 <_<. Men jag är trött på såna hära trådar alla medlemar i fuska har fåt Pm om ändringarna fattat ! Denna ide var jätte bra sabba inte den att övertala admin ändra tillbaka. jovisst, sidan har ändrat namn... men det ska väl inte påverka de andra? det står att jag e registrerad 2004, men jag har ju typ vart här jättelänge. det var jag som hette geparden innan...nu har jag fått statusen medlem, men jag tycker fortfarande att det är orättvist de där med att jag "är registrerad 2004" fast jag vart här mycket längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Men det var fuskarna.nu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 ähh spelar väll ingen roll vilken rank man har eller när man blev medlem... huvudsaken är ju att man inte är bannad och att man fortfarande kan skriva i trådar ;) jag hadde ju 1500 inlägg innan fuskarna.nu bytte till fuska.se och det får man stå ut med att dom gör. sen så tror du väll inte att admin tar och ändrar allas inlägg va? då kommer ju alla funktioner bli ytterligare försenat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Om du irriterar dig på "registrerad 2004" så finns det en text i profilen, där det står ens personliga kod. Där står ett nummer, på mig står det "11", det betyder att jag var den 11:e registrerade på denna sidan, den kan du ju ha glädje av :) (Om ni förstår mej rätt nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
susanne Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Du kan väl bli medlem i Rankarna istället då!!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Du kan väl bli medlem i Rankarna istället då!!! :P har jag missuppfattat nåt? är det inte det hela tråden handlar om? att man vill ha högre rank eftersom det ser konstigt ut att ha ranken "Nykomling" när man varit med länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.