Dark Link Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Många säger att Sonic Heroes är jättebra, men många säger att det är jättedåligt. Jag har kollat på några traliers och tycker det verkar kul. Vad tycker ni? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Mycket tråkigt faktiskt, jag tröttnade på det väldigt snabbt! Finns inget sammarbetsläge i multiplay heller. Karaktärerna är så lika varandra i egenskaper. Jag har inte ens orkat klara spelet. Med andra ord: Skräp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lukas95 Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 du jeg her en katt som er snell mycket snelle jeg er dansk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lukas95 Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 i can't enlish. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lukas95 Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 snälla ge mig fuskamynt jag vill bli rikare en mn kompis jag är rik jag har 5 fuskamynt men jag vill bara bli rikare en min kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 22 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Skaffa egna mynt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 (redigerat) Lukas95! Du skall för det första inte tigga om fuskamynt. För det andra får du inte dubbelposta heller. Läs igenom reglerna Redigerat 22 November 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Jag tycker att Sonic Heros var en stor bevikelse, jag hade spelad Sonic Adventure 1 och 2 före och älskar dom två spelen. Men Sonic Heros är så trist! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Köp inte sonic heroes.. Köp Sonic Mega Collection eller möjligtvis Sonic Adventure 2:Battle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XxXSvaNXxX Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 ifall du har game cube ska du sälja de och köpa xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 jag tror inte det e så bra köp tales of symphonia istället de e bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle3 Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Det är skit drygt jag spelade det först igår och jag har redan tröttnat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg