mr_onkel Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 själv är mitt när jag satt och spelade resident evil tillsammans med 2 kompisar kl 1:30 på natten. Det var riktigt ruggigt och jävligt kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Mitt va när jag spelade ssbm långt upp på natten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Jag spelar inte så mycket Gamecube, men den gången jag fick Super Smash Brothers var väl alltid kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Dagen efter jag fick det,sprang jag & min kompis upp på natten och köde tills ögonen blödde :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Hmm.. Kanske när jag klarade The Wind Waker.. Det var ett fint ögonblick.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 (redigerat) När jag klarade av Resident Evil på under 3 timmar och fick Rocket launcher x_X;; Redigerat 23 November 2004 av Natsuhara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 När jag fick metroid prime på julaftonen :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 mario kart dd satt uppe skit länge och spelade på julen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 när jag råägde soul calibur 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Jag satt och spelade Classic mode på SSBM till 02.30 för att få Mr. Game And Watch... Eller när jag spelade Gamecube för första gången... Det var härligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 När jag spelade ut Sonic Adventure2 battel :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Hmm antagligen när jag fick den förra julen.Den såg så fin ut med dom där spelen jag fick till.Dragonball budokai och Mario kart DD!!Nu ska skiten säljas :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg