Gäst Beldur Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Jag har tråkigt, så jag tycker att ni ska berätta skämt för mej. Jag är ledsen och måste bli glad. MAKE ME HAPPEH!!! Mitt skämt : Alla barnen kom över taggtråds stängslet förutom Saddam, som nu kallas Maddam. Alla barnen har en stor snopp, förutom Krister Ulfbåge han har en lika stor som en blöt ostbåge. (WTF!) Aja, nåt sånt. ( ^^ ) HAHA jätte kul... <_< Det finns mindre barn på sidan. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 (Danne159 @ 27/11-2004 10:50:31) Jag har tråkigt, så jag tycker att ni ska berätta skämt för mej. Jag är ledsen och måste bli glad. MAKE ME HAPPEH!!! Mitt skämt : Alla barnen kom över taggtråds stängslet förutom Saddam, som nu kallas Maddam. Alla barnen har en stor snopp, förutom Krister Ulfbåge han har en lika stor som en blöt ostbåge. (WTF!) Aja, nåt sånt. ( ^^ ) HAHA jätte kul... <_< Det finns mindre barn på sidan. <_< Men det är ju dom som är i "kiss och bajs" åldern. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Lägg av Kaio... De är ingenting o skoja om <_< De finns barn som inte ska lära sig sådana för än dom blir äldre :angry: 2 uteliggare träffades på stan - Jag såg dig utanför Grand Hotel förra veckan - Ja! Jag bor där nu för tiden - På Grand Hotel? - Nej, Utanför - Bara idioter är säkra på allt dom säger - Är du säker på de - Absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Nåväl... Det var 2 tomater som skulle gå över en väg. Först gick den ena över. När den andra höll på att gå över kom det en bil. Den andra tomaten sprang över så fort han kunde. Då sa den första: Amen va... nu blev ju hela vitsen förstörd! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Nåväl... Det var 2 tomater som skulle gå över en väg. Först gick den ena över. När den andra höll på att gå över kom det en bil. Den andra tomaten sprang över så fort han kunde. Då sa den första: Amen va... nu blev ju hela vitsen förstörd! :rolleyes: Den såg jag i en kalle anka tidning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shodow Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 (redigerat) Alla barnen dog av gasattack,förutom [...] #22 Alla barnen åt hamburgare utan Ronny, för det var hans ponny. HAN har kopieratCOLOR=gray] [Det blev för mycket...tog bort texten/Draghon] Redigerat 8 December 2004 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 27 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Ni har fortfarande inte fått mig att skratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Jasså... men min mamma har en brödrost... nu kan du skratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Men du har då konstig humor du skrattar ju inte åt nått Jag kan säga en igen: Alla barnen lekte bryta ben,utom britta, för hon kunde bara sitta Skratta nu!! Men kolla ut genom fönstret och kolla i fönstret mittemot så ser du att dom har en stor TV stick till dom kolla lite på tv käka jordnötsringar eller vad du nu gillar.jag gillar iafall jordnötsringar så nu blev du glad kolla lite på naruto ( SOM ÄGER enligt mig ) Gör en egen avatar käka godis: GÅ UT DÅ OM DU INTE ÄR GLAD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Vad händer om man doppar en handduk i Röda Havet? ?????? Den blir blöt! Jag har dålig humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Min pappa uppfann Alperna. Jaså ? Coolt, fast min pappa dödade döda havet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 "Vad hände med kärringen som svalde ett strykjärn?Hon strök med!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.