_Shadow_ Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 :evil: Jag tykcker det värckar grymt!!! :kung: Här har ni en trailer till detwww.gametrailers.com :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Jag tycker det verkar......FETT BRA!!!!!!!!!!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Det värkar väldigt bra, det kanske kan få Nintendo på fötterna igen så att fler köper det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Ja Gamecube säljer inte så bra nuförtiden,det gör mej arg!! :angry: Om Nintendo lägger ner Gamecube så kommer jag förtusan grina i minst 1vecka :P(skämt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Jag går och dör om dom lägger ner Gamecube!!!!(gravallvarlig) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Jag går och dör om dom lägger ner Gamecube!!!!(gravallvarlig) <_< Synd för dig då har du bara några år kvar att leva kanske 10-20 för dom kommer ju att lägga ner gc :o stackars dig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 mr_onkel: kanske inte ens lever så länge att dom hinner lägga ner det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 mr_onkel: kanske inte ens lever så länge att dom hinner lägga ner det! :huh: :huh: Va vad menar du? att jafg kommer att dö innan dom har hunnit laggt ner gc? eller att du kommer att dö inann dom lagt ner gc :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Jag har en bätre hemsida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Mr_Onkel: det var ju det jag menade, så fort jag vågar så funderar jag på självmord. Men det hör inte till ämnet!... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Kommer äga, kommer äga, kommer äga... AAAAAAAAAAA, vad jag längtar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Ja så är det.Gamecube säljer dåligt.Alla vill ha xbox och Ps2.Hade gamecube möjligtvis updaterat sin konsol lite som SONY gjorde så kanske.Men ni Gamecube fans får väll hoppas på att detta nyta Zelda ska få gamecube på fötterna igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg