mario64 Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 man kopplar ihop gamecube med gba och ska samla piraternas nummer och sen komma till nästa bana. till jul anas det att det kommer till japan! lyckliga japaner!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 man kopplar ihop gamecube med gba och ska samla piraternas nummer och sen komma till nästa bana. till jul anas det att det kommer till japan! lyckliga japaner!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Det här spelet måste jag bara ha :D Ps. Undra vad det heter mer en bara Zelda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 (redigerat) har kollat bilderna o trailern den nya zelda kommer ÄGAallt i hela universum!!! :lol: :D :lol: zelda trailern!! (finns bilder oxo) Redigerat 10 Januari 2005 av frace12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rodrick Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 jag HAR det nya zeldatt tillgc köpte i USA föra veckan det är det bästa spelet någonsin!!! DS äger/aeger/eger/chingchong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Dem har inte ens gjort klart det ännu så du har knappast det. DS kanske du har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 jag HAR det nya zeldatt tillgc köpte i USA föra veckan det är det bästa spelet någonsin!!! DS äger/aeger/eger/chingchong det är omöjligt för det är inte ens klart :D ägd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 jag HAR det nya zeldatt tillgc köpte i USA föra veckan det är det bästa spelet någonsin!!! DS äger/aeger/eger/chingchong Liar, liar..... Helt j*vla omöjligt.... Det är inte färdigt än.... Det är under produktion..... *****.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Det kommer vara jätte bra grafik på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 jag HAR det nya zeldatt tillgc köpte i USA föra veckan det är det bästa spelet någonsin!!! DS äger/aeger/eger/chingchong Man kan inte spela amerikanska gc spel på europeiska konsoler och vice versa... så j*vla ägd!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 jag tror han hajjat att han blev ägd... jag längtar efter det, verkar så grymt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Jo, men inget fastställt datum finns än. Man ska nog inte ställa för höga krav på det heller, det ser ju jättebra ut men man vet aldrig förrän man får spela det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg