Brawler Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Tja allihopa...Jag vill bara sejja att ......Min Gamecube är...TRASIG!Jag måste lämna tillbaks den,hela tiden när jag spelar hakar spelen upp sej,mest på Zelda The Wind Waker och sedan SSBM när man kör,min GC var med om en olycka :P Den ramlade när jag körde och memory carden gick sönder så jag fick tejpa ihop den(memory'n funkar nu) Så typ om 1 dag så lämnar jag den för att den ska bli fixad,eller kanske jag får en ny..Sorry alla admins,detta var sorgligt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 det här var ett onödigt inlägg... hur kan den ramla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 detta var onödigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 det kanse ståg på ett bord och sen så råkade han kanske dra i sladden så det ramlade ner ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 (redigerat) Egentligen,så var det min syrra som råkade dra i en sladd när jag spelade så att GC:n ramladepå golvet från ett bord :( Ni som tycker detta e onödigt behöver inte svara! Det e inte så kul att ens favvo konsol går sönder efter 1 månad,jag hade precis fått SSBM typ 2 dar innan :angry: Redigerat 2 December 2004 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Just det förstör inte andras inlägg anmäl i stälet och om det är så att du tycker är ett så j*vla onödigt inlägg och ändå är så sugen på att skriva nåt säg nåt som hör till ämnet bara och sen anmäl! Link127 sorligt med GC men jag hoppas på god fårtsätnning ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Just det förstör inte andras inlägg anmäl i stälet och om det är så att du tycker är ett så j*vla onödigt inlägg och ändå är så sugen på att skriva nåt säg nåt som hör till ämnet bara och sen anmäl! Link127 sorligt med GC men jag hoppas på god fårtsätnning ;) Tack Xroy för att du bryr dej :D Dom som tycker detta e en onödig tråd,kan håll kl@ffen" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 :D Jaja men vad är det som gick sönder asså vad var det du fick täjpa var det ditt mines kort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Jaa,GC:n hakar upp sej hela tiden och Minneskortet gick sönder så jag fick tejpa ihop den..Jag orkar inte lida längre! Jag måste ha en GC! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Så du har inte gc´st Kvar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle3 Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Det är synd att det gick sönder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Stackars dig. :( Jag skulle inte bli glad om mitt GC gick sönder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg