Hoppa till innehåll

Gamecube

Brawler

Rekommendera inlägg

Tja allihopa...Jag vill bara sejja att ......Min Gamecube är...TRASIG!Jag måste lämna tillbaks den,hela tiden när jag spelar hakar spelen upp sej,mest på Zelda The Wind Waker och sedan SSBM när man kör,min GC var med om en olycka :P

Den ramlade när jag körde och memory carden gick sönder så jag fick tejpa ihop den(memory'n funkar nu) Så typ om 1 dag så lämnar jag den för att den ska bli fixad,eller kanske jag får en ny..Sorry alla admins,detta var sorgligt :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Egentligen,så var det min syrra som råkade dra i en sladd när jag spelade så att GC:n ramladepå golvet från ett bord :(

Ni som tycker detta e onödigt behöver inte svara!

Det e inte så kul att ens favvo konsol går sönder efter 1 månad,jag hade precis fått

SSBM typ 2 dar innan :angry:

Redigerat av Link127
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just det förstör inte andras inlägg anmäl i stälet och om det är så att du tycker är ett så j*vla onödigt inlägg och ändå är så sugen på att skriva nåt säg nåt som hör till ämnet bara och sen anmäl!

Link127 sorligt med GC men jag hoppas på god fårtsätnning ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just det förstör inte andras inlägg anmäl i stälet och om det är så att du tycker är ett så j*vla onödigt inlägg och ändå är så sugen på att skriva nåt säg nåt som hör till ämnet bara och sen anmäl!

Link127 sorligt med GC men jag hoppas på god fårtsätnning ;)

Tack Xroy för att du bryr dej :D

Dom som tycker detta e en onödig tråd,kan håll kl@ffen"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...