Hoppa till innehåll

Gamecube


Brawler
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Link127 @ 02/12-2004 20:11:32)

Så du har inte gc´st Kvar?

Jag har GC:t kvar men jag ska lämna tillbaks det imorrn(fredag) och dom ska fixa den eller så kanske jag får en ny :unsure:

 

Tack Xroy,kalle3 och Halo 4 :D För att ni e schyssta,och bryr er,och inte är såna som sejjer "bla bla onödigt inlägg" :blink:

faktis så är det inte sant jag är Xroy men han har tagit min användare men jag bryr mig också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

men mitt game cube har rammlat i golvet flera gånger! men det var ju bara från 30 cm höjd! och ett bord kav ju vara en meter! men jag fattar hur det skäns! en gång tappade jag mitt game boy color i golvet och garantin var slut så jag fick spara ihop pengar till ett nytt! verkligen synd om dig för du hade ju ett game cube!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad bra.... mitt gc ramla idag jag och tre kommpisar satt och spela super smash bros melle jag asså jag råkade komma emot sladen så gamcubet ramla ner som din unge för alla satt tysta i fem minuter sen gick jag fram ´Phu alt vell det hände inget men efter det så är jag ass någa så det inte händer fler gånnger

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Link127 @ 03/12-2004 14:01:43)

haru kollat att det inte är skivan det är fel i? o stackar dig :unsure:  jag skulle bli galen om min gick sönder jag skulle ringa till spelbutiken.se och be om ersättning :medieval:  :medieval:  :rambo:

Ja jag har testat att spela SSBM och The Wind Waker och båda hakar upp sej,så det e Gamecuben som e trasig

........................

ETT OVANLIG GREJ ÄR ATT BÅDA Ä TRASIGA HARU MER SPEL SÅ TESTA DOM
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

synd =(

 

 

jag skulle inte viljat att mitt gamecube gick sönder synd för dig men vet ni hur man får yung link på super smash bros melee och hur man sparar jag fick det igår

 

 

vill ha båda link gubbarna och ganadorf och zelda jag tycker dom spelen e bäst

 

 

wind waker e bra spel jag har bara det och ssbm och colusseum mitt e nytt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har tappat min några gånger har slängt min kontroll på den när jag har misslyckats med saker på ssbm har spilt sylt på kontrollen när jag åt pankakor xD det ända som e felet med den e att en knapp på kontrollen e lite seg och att open knappen på gc'et fasstnar ibland fasst det e för att det har kommit in damm o sånt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja allihopa...Jag vill bara sejja att ......Min Gamecube är...TRASIG!Jag måste lämna tillbaks den,hela tiden när jag spelar hakar spelen upp sej,mest på Zelda The Wind Waker och sedan SSBM när man kör,min GC var med om en olycka :P

Den ramlade när jag körde och memory carden gick sönder så jag fick tejpa ihop den(memory'n funkar nu) Så typ om 1 dag så lämnar jag den för att den ska bli fixad,eller kanske jag får en ny..Sorry alla admins,detta var sorgligt  :(

 

Mitt Gamecube har åkt ner på golvet 5 gånger.... 2 gånger av min brorsa, 2 gånger av min kompis... Och en gång var jag tvungen att offra mig.... Mitt minneskort är väl lite halvdött och så, och det låter som Gamecubets delar lossnar när man spelar.... Men det funkar ju iaf att spela--- Äkta kvalite´ på Gamecubet... :visslar:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...