Hoppa till innehåll

Gamecube


Brawler
 Dela

Rekommendera inlägg

efteersom alla skriver hära så kan jag säga att mitt minneskort raderades och det var INTE kul eftersom min fil på ssbm försvan och jag hade alla gubbar,barnor,276 troffer och mycket mera...

min fil på mkdd försvan och min fil på ztww och filen på metriod prime alltså alla mina spel som då var 17 stycken raderades och jag hade klarat av alla utom två............OCH det var inte roligt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

efteersom alla skriver hära så kan jag säga att mitt minneskort raderades och det var INTE kul eftersom min fil på ssbm försvan och jag hade alla gubbar,barnor,276 troffer och mycket mera...

min fil på mkdd försvan och min fil på ztww och filen på metriod prime alltså alla mina spel som då var 17 stycken raderades och jag hade klarat av alla utom två............OCH det var inte roligt

hade du piratkort...isåfall kan du skylla dig själv....annars synd

NDS: nintendo double screen

gamboy liknande sak med precis som namnet antyder har två skärmar

utlovas n64 grafik och ett ritbord finns med...det ska också gå att köra trådlöst lan mot polarna samt skicka meddelande till varandra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(shacti @ 05/12-2004 08:27:52)

efteersom alla skriver hära så kan jag säga att mitt minneskort raderades och det var INTE kul eftersom min fil på ssbm försvan och jag hade  alla gubbar,barnor,276 troffer och mycket mera...

min fil på mkdd försvan och min fil på ztww och filen på metriod prime alltså alla mina spel som då var 17 stycken raderades och jag hade klarat av alla utom två............OCH det var inte roligt

hade du piratkort...isåfall kan du skylla dig själv....annars synd

NDS: nintendo double screen

gamboy liknande sak med precis som namnet antyder har två skärmar

utlovas n64 grafik och ett ritbord finns med...det ska också gå att köra trådlöst lan mot polarna samt skicka meddelande till varandra

nej det var ett orginal....... och vad är ett piratkort för något?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(=Sonic=master=): ett piratkort kan vara ett som inte är gjort av nintendo, utan av ett annat konstigt företag.

Jag hade ett sådant konstigt minneskort efter som dom inte sålde nintendo minneskort någonstans, det funkade inget bra alls för min Skies of Arcadia filer raderades när jag nästan hade klarat ut spelet, det hände tre gånger till efter det så jag orkar inte spela Skies of Arcadia längre <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har min stående på en hylla i mitt rum..så ingen kan gå förbi och störa,för så fort nån öppnar dörren till mitt rum säger jag åt dom att gå ut.

 

Hoppas du får ett nytt Gamecube Link 127.

 

 

Och Jag har ''PiratKort'',Catz Kortet är det...bäst att köpa en av Nintendos Kort kanske innan det händer,fast egentligen skulle det inte göra så mycket ändå.

Redigerat av ZteelMan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...