Brawler Skrivet 2 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Så du har inte gc´st Kvar? Jag har GC:t kvar men jag ska lämna tillbaks det imorrn(fredag) och dom ska fixa den eller så kanske jag får en ny :unsure: Tack Xroy,kalle3 och Halo 4 :D För att ni e schyssta,och bryr er,och inte är såna som sejjer "bla bla onödigt inlägg" :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 E det inte lite onödigt att skriva att den här tråden är onödig??? Link127: Jag lider med dig, hoppas du kan få tillbaka det snart!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 ehh? när jag drar i kontrollen så lossnar bara kontrollen ;) För övrigt.. skit i det du kan ju spela på andra konsoler eller vänta på det kommande NDS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 ehh? när jag drar i kontrollen så lossnar bara kontrollen ;) För övrigt.. skit i det du kan ju spela på andra konsoler eller vänta på det kommande NDS Tack Krystal.Och du Dino jag vill ha Gamecube,orka vänta på NDS :P Och jag har tröttnat på mitt N64 och Ps1...Gamecube e ju absolut bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Link127:"Gamecube e ju absolut bäst" Det var det bästa 5 meningarna jag har hört på hela veckan!!! (jag är inte ensam om att gilla gamecube *jippi*) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 haru kollat att det inte är skivan det är fel i? o stackar dig :unsure: jag skulle bli galen om min gick sönder jag skulle ringa till spelbutiken.se och be om ersättning :medieval: :medieval: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Vad är NDS? för nåt är det nån nu nintendo konsol eller? Link127 vad händer nu da kommer du få ett nytt gc? de är ju bättre då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 saker som händer you know... men game cube som är lika med trasigt är väll inget att göra åt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 be din syrra betala för skadorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Ja det var hon som förstörde gamcube nästan. Men om du får ett nyy gamecub då köper typ din syrra eller dina föräldrar ett nytt då kommer vell du få ett nytt spel med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 haru kollat att det inte är skivan det är fel i? o stackar dig :unsure: jag skulle bli galen om min gick sönder jag skulle ringa till spelbutiken.se och be om ersättning :medieval: :medieval: :rambo: Ja jag har testat att spela SSBM och The Wind Waker och båda hakar upp sej,så det e Gamecuben som e trasig ........................ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 har du inte garantin kvar om du typ köpte den för en månad sen??? :( :( :( :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg