(=Sonic=Master=) Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 efteersom alla skriver hära så kan jag säga att mitt minneskort raderades och det var INTE kul eftersom min fil på ssbm försvan och jag hade alla gubbar,barnor,276 troffer och mycket mera... min fil på mkdd försvan och min fil på ztww och filen på metriod prime alltså alla mina spel som då var 17 stycken raderades och jag hade klarat av alla utom två............OCH det var inte roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 4 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 har du inte garantin kvar om du typ köpte den för en månad sen??? :( :( :( :unsure: Jo,jag har garantin och ska lämna tillbaks GC:n och få en ny/ellér så fixar dom den" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 efteersom alla skriver hära så kan jag säga att mitt minneskort raderades och det var INTE kul eftersom min fil på ssbm försvan och jag hade alla gubbar,barnor,276 troffer och mycket mera... min fil på mkdd försvan och min fil på ztww och filen på metriod prime alltså alla mina spel som då var 17 stycken raderades och jag hade klarat av alla utom två............OCH det var inte roligt hade du piratkort...isåfall kan du skylla dig själv....annars syndNDS: nintendo double screen gamboy liknande sak med precis som namnet antyder har två skärmar utlovas n64 grafik och ett ritbord finns med...det ska också gå att köra trådlöst lan mot polarna samt skicka meddelande till varandra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(proffset) Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 stackars dig. Vilken tur jag har att mitt gamecube ligger på golvet. --------------------------------------------------------- Gamecube ÄGER Playstation 2 SUGER!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 (shacti @ 05/12-2004 08:27:52) efteersom alla skriver hära så kan jag säga att mitt minneskort raderades och det var INTE kul eftersom min fil på ssbm försvan och jag hade alla gubbar,barnor,276 troffer och mycket mera... min fil på mkdd försvan och min fil på ztww och filen på metriod prime alltså alla mina spel som då var 17 stycken raderades och jag hade klarat av alla utom två............OCH det var inte roligt hade du piratkort...isåfall kan du skylla dig själv....annars synd NDS: nintendo double screen gamboy liknande sak med precis som namnet antyder har två skärmar utlovas n64 grafik och ett ritbord finns med...det ska också gå att köra trådlöst lan mot polarna samt skicka meddelande till varandra nej det var ett orginal....... och vad är ett piratkort för något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Samma här mitt liger okså på golvet men risken är att man ramlar över det eller att man trampar på det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 (=Sonic=master=): ett piratkort kan vara ett som inte är gjort av nintendo, utan av ett annat konstigt företag. Jag hade ett sådant konstigt minneskort efter som dom inte sålde nintendo minneskort någonstans, det funkade inget bra alls för min Skies of Arcadia filer raderades när jag nästan hade klarat ut spelet, det hände tre gånger till efter det så jag orkar inte spela Skies of Arcadia längre <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 (redigerat) Jag har min stående på en hylla i mitt rum..så ingen kan gå förbi och störa,för så fort nån öppnar dörren till mitt rum säger jag åt dom att gå ut. Hoppas du får ett nytt Gamecube Link 127. Och Jag har ''PiratKort'',Catz Kortet är det...bäst att köpa en av Nintendos Kort kanske innan det händer,fast egentligen skulle det inte göra så mycket ändå. Redigerat 5 December 2004 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 6 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Om man har 3 irriterande småsyrror som jag kan inget av mina saker gå säkra" :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(proffset) Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Min lillebror förstör allt i sin väg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Men kan ni lägga ner tråden nu, det här är det onödigaste som jag sett! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolninja Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Nää vilka vilken trög syrra du har :cry: . Hända samma sak med mitt 256 memory card tråkigt alla mina sparade spel Metroid prime. Vilken syrra=( Beklagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg