0010 Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Jag drar från fuska.se imoron därför att den dära Xroy snodde min 0012 han har bytt namn nu så jag gör glömt lösenordet hela tiden men den skickas inte till min [email protected] jag vet att jag registerade mig med den alla.Tro inte att Xroy är 0012 det är jag som är 0012 men han snodde min 0012 användare så bytte han namn till hakkuie sen till Xroy hans förra användare var Ruffy.D jag fattar inte hur han inte ens kan visa känslor jag fattar inte hur han kan göra sånt. Och att jag inte får nån hjälp är jag besviken jag har vart medlem här nu i 2 år och jag får ingen hjälp alla.Respektera inte längre Xroy vad han än säger att det är strunt prat tro inte honom ni kan ställa frågor för mig och honom så får vi se beviset. Hej då alla ha det bra ! MVH/0012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Jag kommer sakna dig. Ha det kul på habbohotel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Skicka ett e-mail till [email protected], så får du nog mailet. Det gjorde jag förut. Säg din email address bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 skicka ett pm till admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 6 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 skicka ett pm till admin Admin sa att försök med glömt lösenord tills vidare ändas till fredag om det inte går ska han skicka ett nytt lösenord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Jaha, Xroy sa till mig att han va 0012? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Alltså han är 0012´s användare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 6 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Jaha, Xroy sa till mig att han va 0012? :o Han driver med er kolla Orson vet själv att jag är 0012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 smart att ge ut sitt lösen ;) ha det bra, ses... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 hej då då.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Jag drar från fuska.se imoron därför att den dära Xroy snodde min 0012 han har bytt namn nu så jag gör glömt lösenordet hela tiden men den skickas inte till min [email protected] jag vet att jag registerade mig med den alla.Tro inte att Xroy är 0012 det är jag som är 0012 men han snodde min 0012 användare så bytte han namn till hakkuie sen till Xroy hans förra användare var Ruffy.D jag fattar inte hur han inte ens kan visa känslor jag fattar inte hur han kan göra sånt. Och att jag inte får nån hjälp är jag besviken jag har vart medlem här nu i 2 år och jag får ingen hjälp alla.Respektera inte längre Xroy vad han än säger att det är strunt prat tro inte honom ni kan ställa frågor för mig och honom så får vi se beviset. Hej då alla ha det bra ! MVH/0012 gör en ny acc och säg till admin att han ska tabort den gamla och ge den nya alla fuska mynt och sånt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 (redigerat) Ändrat Redigerat 6 December 2004 av Hakkui Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg