shacti Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 mm som om det gör nån skillnad ändå nästan inga kompisar som vill lira spelen såklart (bäst alltså) och att den är som en barebone dator om ni fattar vad jag menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Det bästa med Gamecube just nu är att jag ska sälja det. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Klassikerna,t ex Mario ,zelda m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 för att d e Nintendo och spelen! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 4 hand kontroller är ett + Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Allting :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan007 Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 För att finns bäst spel :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 enkel fråga 1. Det äger 2. DET ÄGER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Dels spelen som har följt med sedan Nintendo 8-bits konsollen. Sen också den lilla cuben som är händig att ta med till polaren och förvara hemma :P Dom små skivorna gör det näst intill omöjligt att kopiera spelen vilket jag tycker är underbart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Det är också roligt att linka med många spelare snabbt och enkelt.Det ger jag gamecube ett plus för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 det bästa är de sköna kontrollerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg