Hoppa till innehåll

Vad Tycker Ni Om Syskon?

Gäst Golden Star

vad tycker ni om syskon?  

61 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Golden Star

Hahaha feta alternativ...

jag valte att jag hatar dom

Äntligen! :lol:

Jag skulle aldrig stå ut med att höra bebis skrik, nu när jag e äldre.Kanske om jag skulle ha fått syskon när jag var mindre.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Låt mig se.... mina syrror fyller 23, resp. 27 i januari, samma månad som jag fyller 16. Liten åldersskillnad sådär...

Dt gör ju inte så stor sak, eller? ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har min brorsa, vi har väldigt roligt tillsammans om jag skall vara ärlig, han är 15, heter Niklas, och han finns alltid där för mig när jag har bekymmer. Vi är nästan som polare, dock bråkar vi ibland, det är aldrig allvarligt, men det händer lite då o då (Vi bråkar mest på skoj). Dessutom kan han alltid hjälpa mig inför prov, som han hade en gång i sjuan, det är väldigt bra! För två år sen var vi inte bra polare, vi bråkade hela tiden, och det var inte på skoj.. Men nu är han jättesjyst, och det är värt att älska. (Har alltid önskat en lillebror, om jag skall vara ärlig, för ibland kan man känna sig som en liten puttefnask :P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har två syskon, vilket ändå är rätt okej, dom är lite äldre så, 18 & 23, inga problem :)

om man har så stora syskon gör det juh inget......

jag hatar verkligen min syrra.... jag tror inte på sånt skit som att man innerst inne älskar sina syskon.. eftersom jag inte gör det.... ni skulle inte palla en dag med min syrra sin e 16

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...