Guggo Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Är det någon som är troende här? själv är man agnostiker..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Jag är kristen, fast jag tror på det som judarna tror med... Jag tror verkligen inte på islam... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 (redigerat) Shintoist. (Inte aktiv. >_>) Redigerat 10 December 2004 av Natsuhara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Jag är kristen, fast jag tror på det som judarna tror med... Jag tror verkligen inte på islam... är du aktiv kristen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Jag är döpt kristen men jag går inte till kyrkan eller nåt sånt skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 precis som jag, fast jag är konfirmerad.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Jag är inte konfirmerad. Som tur är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Jag är inte konfirmerad. Som tur är. " som tur är" ?? det var ju skit kul ( särskilt lägret) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Islam! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Jag är kristen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Jag är ibland troende med ett mordent synsätt på det hela. Annars hade jag väl brutit mot en och annan lag i Sverige. Vad jag tror på säger jag dock inte. Ibland tror jag på inget alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Jag tror inte på någon Gud. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg