super-fox Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 (redigerat) när e spelet klart? Redigerat 25 December 2004 av super-fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chad-Muska Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 när e spelet klart? :lol: efter julen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 (Chad-Muska @ 25/12-2004 21:12:46) när e spelet klart? :lol: efter julen Jaså, är du med på det, eller varför blev du så säker plötsligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Altså jag vet inte direkt när det kommer släppas men ;) ... En sak till dino: Vad är sidans Url? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Haha, 5 kr på att det inte kommer gå igenom! Du kan inte html och CSS. Hur stor chans har du då att kunna göra ett nytt Habbo Hotel? Habbohotel är 45% HTML och 5% CSS. Resten är Perl, PHP, CGI. Därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Asså vad är det ni försöker med entligen in se det kommer inte att lyckas..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Haha, 5 kr på att det inte kommer gå igenom! Du kan inte html och CSS. Hur stor chans har du då att kunna göra ett nytt Habbo Hotel? Habbohotel är 45% HTML och 5% CSS. Resten är Perl, PHP, CGI. Därför. Du förstår inte hur vi gör spelet! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 detta kommer inte att lyckas eftersom: 1. det liknar ett fattigt pokemon spel. 2. det kommer inte bli populärt. så vem skulle vilja spela det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AtoM Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 jaså? se hur det går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Atså om ni har några synpunkter som typ Det kommer ej att funka så shit i att skriva sånt okej :angry: ------------------------------------------------------------------------------------------------ Föresten så shiter jag väll i om habbo är bla bla Det här är inte habbo <_< ------------------------------------------------------------------------------------------------ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Atså om ni har några synpunkter som typ Det kommer ej att funka så shit i att skriva sånt okej :angry: ------------------------------------------------------------------------------------------------ Föresten så shiter jag väll i om habbo är bla bla Det här är inte habbo <_< ------------------------------------------------------------------------------------------------ Man måste låta andra säga sina åsikter, annars kan man inte driva ett onlinespel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chad-Muska Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 ehh jag vill jobba där jag gör redan det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.