wildwolf Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 det blir bra ;) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Då får vi hoppas att detta går lite snabbare, skulle vara bra om vi´fick fler som vill hjälpa till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Ungefär så här kanske? inte så bra men nått att börja med. PS: Var kan man ladda ner Photoshop? Inget att börja med... Mallex sa ju att det skulle va Photoshop. Photoshop måste man köpa, det går inte att ladda ner. Jo kanske en gammal version men inte de nyaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenGool Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Ungefär så här kanske? inte så bra men nått att börja med. PS: Var kan man ladda ner Photoshop? Man kan ladda ner en trailer av photoshop på www.download.com men om du vill ha de måste du köpa de och de kostar rätt mycke jag köpate mitt för lite över 1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 (redigerat) våran skola har photoshop på datorerna :D om jag tränar där kan jag försöka göra nån cool gubbe man kan använda MITT HUNDRADE INLÄGG!!!!!!!! :student: Redigerat 15 December 2004 av devilgirl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenGool Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Ja att använda phtoshop är inte så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 15 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Altså paint går bra men jag menar att man inte ska rita och kladda med bilderna.........jag har gjort lite möbler i alla fall....Här får ni ett smakprov..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 15 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 förlåt förtrippel inlägg men.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 15 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 (redigerat) mer möbler.... Redigerat 15 December 2004 av mallex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 dom där senaste bilderna är ju hämtade ur habbo hotel, bara det att du har ändrat färg på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 15 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 va f*n snackar du om det finns ingen kyl med is...och hc låset och det är inte bara ändrat på färg......och bordet är inte häller från habbo......inte den här häller..... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 De där är ju identiska med habbomöbler, vill ni verkligen inte göra något annat än att kopiera dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.