Gäst Beldur Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Undrar om man kommer att lyckas... Vi har ju för f*n ett demo så nå f*n tror jag att vi lyckas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 K3viin är du K3viin på habbo också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chad-Muska Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Banner? Ifall det ska hete Paradise Hotel PS: kan Fixa Bättre... tjusig banner!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 (redigerat) Tack! En Annan Banner... Redigerat 21 December 2004 av Wacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Det ska väl inte vara nåt spök-hus? Ni kan fråga nån som är bra på PS. Typ SS, Orson Typhoon, Mario Bros. m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 21 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 (redigerat) EN SAK: DET SKA EJ HETA PARADISE HOTEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET SKA HETA World Rpg OK? ------------------------------------------------------------------------------------------------ I alla fall så håller jag på med en bättre demo...... En sak till: Allt som står om mynt och det är inte sant. Här kommer dom riktiga uppgifterna: Man kommer inte kunna köpa möbler eller så Det är mer som ett Online Rpg en som Habbo Altså mynt eller $ som det ska heta i spelet är gratis men man måste känna till sig $. Dom får man genom att jobba till sig. man får även rank i jobbet och får man mycket rank blir man bättre. Jobben som finns är: Prao (start), Polis (Rank:15), Komisarie (Rank: 55), Chef (Bara en kan vara chef Rank:150) Om två har så mycket rank så dom kan vara chefer så blir det en tävling. (Hitils finns det bara ett jobb skriver mer sen) Redigerat 21 December 2004 av mallex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Det blir som The Sims? Jag vill testa demon. Pm:a om min hotmail. Om det här spelet blir populärt så kommer det var många som kommer bli Chefer så du kommer att få fullt upp med att anordna tävlingar, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Information till BETA'n Det finns fortfarande buggar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 coolt det här låter som om det kommer bli bättre än habbo så slipper man det svindyra habbo vart finns demon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Det blir knappast bättre än Habbo om det ligger på en gratisserver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Kommer det inte gå att köpa möbler hur får man möbler då? Nebbig det finns säkert andra sätt att fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Jag har aldrig fattat hur man använder en server. Men jag har iallafall ett domännamn och en databas, hjälper det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.