Zingan Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 är den bra för jag kanske ska köpa den ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 jodå det är riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Japp..Jag tycker att det är mycket bra..Värt pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Ett av dom bästa spelen som nånsin gjorts i grafikväg enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 KÖP DET!!!! det rockar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Ett av dom bästa spelen som nånsin gjorts i grafikväg enligt mig. Det bästa dator spelet som finns enligt mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 ett väldigt kort spel <_< och halva spelet e f*n bil/svävare banor. plötsligt fattar ja inte att ja har väntat 3 år på detta spel, som ja klara ut på 12 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 ett väldigt kort spel <_< och halva spelet e f*n bil/svävare banor. plötsligt fattar ja inte att ja har väntat 3 år på detta spel, som ja klara ut på 12 timmar Men hur länge spelade du? alla 12 timmar i sträck eller? Man får ju tänka logistk, det räcker med att spela en timma om dagen <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 (redigerat) (Jedi Master @ 18/12-2004 23:26:25) ett väldigt kort spel <_< och halva spelet e f*n bil/svävare banor. plötsligt fattar ja inte att ja har väntat 3 år på detta spel, som ja klara ut på 12 timmar Men hur länge spelade du? alla 12 timmar i sträck eller? Man får ju tänka logistk, det räcker med att spela en timma om dagen <_< aa....det räcker med 1timme om dagen...efter man har kört 1 timme så kan man köra online! B) p.s köp spelet....min vän har det och jag fick testa det.....skön grafik!!! blev helt överaskad av grafiken :o !!! Redigerat 18 December 2004 av MARSVINS KUNGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 (Jedi Master @ 18/12-2004 23:26:25) ett väldigt kort spel <_< och halva spelet e f*n bil/svävare banor. plötsligt fattar ja inte att ja har väntat 3 år på detta spel, som ja klara ut på 12 timmar Men hur länge spelade du? alla 12 timmar i sträck eller? Man får ju tänka logistk, det räcker med att spela en timma om dagen <_< så 1 timme om dagen i 12 dagar inte e 12 timmar då? såklart ja inte körde 12 timmar isträck. idioter.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 köp det, det äger alla spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Köp spelet den är jätte kul spel! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.