Joko Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 min brorsa undrade vilken sol ni tycker är svårast at ta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 ömm ingen är direkt svår men den svåraste är nog den som man måste använda yoshi till i staden (kommer inte ihåg vad den hette) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Jag tycker att dom när man inte får ha Fludd e tråkiga så dom blir svåra! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 jag tycker dom är roliga....d0om är omväxlande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 svårast är att samla blåa mynt i bowser delen, som ger en shine :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 ja jag tycker de är sk*t svårt när man ska ta massa blåa mynt oh köpa stjärnor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 den svåraste var nog den man ska ha yoshi till och hoppa på båtar tills man kommer till en ö den banan i röret är jobbig och om man förlorar alla liv måste man ta yoshi och hoppa igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 jepp den är sk*t svår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Jag tycker att det är den här banan i Pianta village när dem ska kasta en när man spelar den andra gången då man ska samla alla röda mynt på tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 den svåraste var nog den man ska ha yoshi till och hoppa på båtar tills man kommer till en ö den banan i röret är jobbig och om man förlorar alla liv måste man ta yoshi och hoppa igen ja, den är väldig svår... har fortfarande inte lyckats :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 20 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 svårast är att samla blåa mynt i bowser delen, som ger en shine :P jepp de är dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 den svåraste var nog den man ska ha yoshi till och hoppa på båtar tills man kommer till en ö den banan i röret är jobbig och om man förlorar alla liv måste man ta yoshi och hoppa igen Ja, den är också svår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg