Schassen Skrivet 27 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 det stod att det var 1 på 45 att den skulle träffa.. tror nog att dom glömde skriva miljarder efter 45:an det tror jag inte att dom gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Jag bryr mig inte, det är 25år kvar. Hur vet dom att den slår in i jorden då och precis vilken dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Jag tror att det blir människan själva som förstör jorden, inte någon asterioid. jag tror det är större chans med en komet... men det lär inte hända så länge jag lever i alla fall... det e jag glad för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 i expressen eller aftonbladet sa dom att det var en på 45 i den andra sa dom 1 på 60 OCH VARFÖR skulle störta här bara för att några snubbar säger det .man ska inte lita på dom dom drar ju samma historia om och om igen.om nu asteroiden störtar så förtjänar människan det för människan förstör den bara mer om den inte träffar :angry: det gör ingen skillnad ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 jag tror på det faktist...för jorden skapades av så kallad Big Bang och kommer förstöras av så kallad Big Crash Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Fjanteri :/ .. dom kan ju inte veta exakt vilken dag den ska inträffa heller .. LOL :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Fjanteri :/ .. dom kan ju inte veta exakt vilken dag den ska inträffa heller .. LOL :P Jag håller med. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) haha vilka ena riktiga nöt....(dom som hitta pådet alltså) av en fyrahundra meter lång asteroid skulle det inte ens bli damm kvar när den kom ner på jorden LMAO!!! ROTFL!!! vem som helst men nån slags kunskap inom ämnet borde veta det. kometen/asteroiden som vars krater blev till siljan var ju mycket större. Redigerat 3 Januari 2005 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.