Jellyfish Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Hej! Tydligen så har det här inlägget(klicka!) kostat mej moderatorplatsen. Det ver dock inte jag som skrev det, utan en "rolig" kompis som blev lite flum under någon inte alltför vaken timma på nyårsafton. Nåja, ville bara att ni skulle veta det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 =/.. Trist de, du var bra som moderator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Men det är ju orättvist du borde få bli moderator igen :( du var den bästa moderatorn :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Men # 21 är ju skit bra! Han vet hur man ska låsa trådar asså de gamla moddarna bryr sig inte om jag anmäler... Men nu har vi ju # 21 som modd så då behöver man inte anmäla lika mycket... Han låser jätte många spam trådar som de andra inte bryr sig om... Men Jellyfish du är ju F.D. Moderator! Men så länge du var moderator före # 21 var du den bästa! Nu får du allt ta och skälla ut din kompis höhö... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 (redigerat) Fy f*n vad taskigt. det är så helst ska man vell vara vuxen för att vara moderator efter som jellyfish är nog vuxen så tror jag inte att han skulle säga det. så admin tänk på det! om nu jellyfish är vuxen <_< men eftersom jag har sett så har han sköt sig väldigt bra som moderator. Redigerat 1 Januari 2005 av 0023 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Ursäkta men Jellyfish är bättre moderator mer positiv i alla fall tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Haha, tack för lovorden men 21 kan behålla sin mod-plats. Jag hänger ändå inte här så mycket. Nä, jag e inte vuxen. Är 15 år. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 (redigerat) Haha, tack för lovorden men 21 kan behålla sin mod-plats. Jag hänger ändå inte här så mycket. Nä, jag e inte vuxen. Är 15 år. ;) Men vad är din roll som F.D Moderator om du inte är Moderator varför är du Före Detta Moderator?, jag menar det är kanske ändå ingen som vill veta det.Jag vill verkligen att Admin kommer med ett inlägg i denna tråden. Redigerat 1 Januari 2005 av Mario Bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 vad betyder F.D moderator ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 vad betyder F.D moderator ? Före detta moderator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 jaaa, men vad menas med det? enligt mej så är man mod eller inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Att man har varit men inte är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg