Mezox Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Har det hänt er att ett eror medelande har kommit upp där det står: Service Unavailable Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Ja det har det. Utveckla lite mer. Har det hänt på Fuska.se ikväll eller? Jag har inte märkt av det iallafall. Att sidan gått segt däremot, men det är iallafall mänsklig speed. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Ja det har det. Utveckla lite mer. Har det hänt på Fuska.se ikväll eller? Jag har inte märkt av det iallafall. Att sidan gått segt däremot, men det är iallafall mänsklig speed. ;) Sidan har också gått sakta för mig. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Det stog bara "service unavalibe" inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Som sagt IIS - webbservern fick problem och dog. Svårt och försäkra sig mot sånt här men vi har försökt vidta de åtgärder som är möjliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Har det hänt er att ett eror medelande har kommit upp där det står: Service Unavailable FÖr mig hände det ikväll jag blev ass sur för det inte funka tappade nästan tålamodet <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Sen efter ett tag blev knapparna på forumet till röda kryss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 det där service unavailable kom upp för mig med... men det har kommit en annan bugg för mig.. då jag läser trådar i en forum så kan det helt plötsligt bli så att de trådar jag läst blir olästa.. skitjobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Medans allt gnällande kommer här så kan jag meddela att forumet kommer i ett popupfönster när man läser fusk. ;) Micke börjar bli lite pressad. :P ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Medans allt gnällande kommer här så kan jag meddela att forumet kommer i ett popupfönster när man läser fusk. ;) Micke börjar bli lite pressad. :P ;) För mig med. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 det där service unavailable kom upp för mig med... men det har kommit en annan bugg för mig.. då jag läser trådar i en forum så kan det helt plötsligt bli så att de trådar jag läst blir olästa.. skitjobbigt det där med att trådarna blir olästa händer ofta för mig skitjobbigt alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 För mig var det så igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.