Hoppa till innehåll

Diablo II


Gäst Samus aran
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Samus aran

PHU, tur för anars var man ju tvungen att öpna dom och slås mot Diablo samtidigt :?

I expansion pak så finns det ju en ny act, vilken är det

act, I, II, III, IV eller V :?:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 604
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Satsa på golem och skeleton. När du kommer till levl 30 så ska du ta på antingen bone spirit, revive, fire golem, eller en curse. Jag skulle ta på revive, för då kan du återhela ett monster som ditt eget. Och då kan den få slåss mot Diablo med dina golems, helst ska du ha ett på alla 3 golems, skeletons och din hireling, om den inte kostar för mycket att hela upp igen. Och skulle ditt revivade monster dör hela upp ett nytt! Igen! Och igen! Och igen! Och igen...

När du kommit till Akt V så ska du inte leta upp Baal så fort du kan, för du måste möta, Fallen Shaman minions, Unraveller minions, Council Member minions, och Venom Lord minions (dom kanske inte heter Venom Lord men de har samma form), och Baals favoriter:Minions of Destruction, med Lister the Tormentor i täten, och han har spectral hit! Ett tips till alla er som ska möta dom:gå inte in på dom direkt, för då dör ni direkt! De har Knockback och är jättestarka, så döda en i taget, annars dör ni, även om ni har en barbar med whirlwind! En jättebra Sorceress kan kanske klara dom, men håll er undan från dom!

Du samus aran ska absolut hålla dig undan och låta dina golems och skeletons sköta allt. En grej du kan göra ifall du inte vill möta dessa monster, är att springa bort från Baals throneroom så att de följer efter. Stanna inte! Spring, och sedan ska du springa tillbaks till throneroomet, och då ska Baal ha gått in i Portalen till Worldstone chamber. Kom ihåg att Baal komer att kopiera sig själv då och då, men kopian är inte lika stark som Baal. Var på Level 45-47 när du möter honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Satsa på golem och skeleton. När du kommer till levl 30 så ska du ta på antingen bone spirit, revive, fire golem, eller en curse. Jag skulle ta på revive, för då kan du återhela ett monster som ditt eget. Och då kan den få slåss mot Diablo med dina golems, helst ska du ha ett på alla 3 golems, skeletons och din hireling, om den inte kostar för mycket att hela upp igen. Och skulle ditt revivade monster dör hela upp ett nytt! Igen! Och igen! Och igen! Och igen...

När du kommit till Akt V så ska du inte leta upp Baal så fort du kan, för du måste möta, Fallen Shaman minions, Unraveller minions, Council Member minions, och Venom Lord minions (dom kanske inte heter Venom Lord men de har samma form), och Baals favoriter:Minions of Destruction, med Lister the Tormentor i täten, och han har spectral hit! Ett tips till alla er som ska möta dom:gå inte in på dom direkt, för då dör ni direkt! De har Knockback och är jättestarka, så döda en i taget, annars dör ni, även om ni har en barbar med whirlwind! En jättebra Sorceress kan kanske klara dom, men håll er undan från dom!

Du samus aran ska absolut hålla dig undan och låta dina golems och skeletons sköta allt. En grej du kan göra ifall du inte vill möta dessa monster, är att springa bort från Baals throneroom så att de följer efter. Stanna inte! Spring, och sedan ska du springa tillbaks till throneroomet, och då ska Baal ha gått in i Portalen till Worldstone chamber. Kom ihåg att Baal komer att kopiera sig själv då och då, men kopian är inte lika stark som Baal. Var på Level 45-47 när du möter honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvärr så kan en Paladin med väldigt bra holy freeze döda en barbar ganska lätt. Det är bara att springa ifrån, ha holy freeze på, och låta barbaren komma, sen kan du medans han är långsam och fortfarande lite frozen så kan du använda FoH(Fists of Heaven), till att döda han, plus might och charge, så dör han lätt. Alltså, Holy Freeze, FoH, Might och Charge, och sedan gör du samma sak igen. Om du vill gå upp i level så gå runt i hela akt IV och III så får du pengar och items att sälja eller använda. Vad har du för Hireling och vad heter han/hon? Berätta det och vad han/hon har för vapen? Berätta samus aran. Jag vill veta det och vad du har för vapen så kan jag säga när du ska döda Diablo. :!:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Barbar! :twisted:

Dom är ganska bra men kan dö lätt mot en Paladin med Charge, Might, Holy Freeze, och Thorns. Om jag skickar min Paladin och Hireling mot dig och du är på samma level som jag så vinner jag ändå för jag har så bra grejer. :D :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...