Gäst Might Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Jag vet inte vem lord diz eas är. Men jag vet vem Talic Korlic och deras andra vän. The Ancient Ones. Dom är rätt så svåra i normal, men ännu svårare i Nightmare. Jag vill döda dom! Men det går bara inte! Dom är svåra som röv! Jag vill klara dem. Jag vill döda Baal! Om det bara fanns ett enkelt sätt att döda dem. Men det finns det inte. Inte som jag kan hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thor Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Diablo är de simplaste och lättaste spelat ja nånsin har spelat.... be en kompis boosta dig till hell och döda baal sen går du in i ett cow game och ba står där nere, efter ett tag är man lvl 99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dibbe mannen Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Diablo är de simplaste och lättaste spelat ja nånsin har spelat.... be en kompis boosta dig till hell och döda baal sen går du in i ett cow game och ba står där nere, efter ett tag är man lvl 99 KANSKE ÄR ROLIGT ATT HITTA BRA ITEMS MED ELLER VADÅ! + Boost sux Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 ja ge mig en anledning till att bli boostad och jag använde inte lv editor då för du skulle jag göra typ lv 80 det är lätt att få hög level ju lär er att döda alla fiender bara det är jobbigt men värt det tro mig man har ju inga problem hos diablo och baal efter att man tränat jag känner en som skaffa level 90 på act 3 gissa hur länge han körde jag tyckte det tog lång tid att få level 50 bara men han på 90 det är faan otroligt jag kolla på hela tiden han bara satt och körde brydde sig inte om att han var på act 4 men han får väll göra som han vill lr hur???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fasck Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 vilket kör ni expanison pack eller vanliga dibbe II har tappart bort min cd-key till expainson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 vilket kör ni expanison pack eller vanliga dibbe II har tappart bort min cd-key till expainson Jag kör Expansion pack. Det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 jag kör exp men jag har inte kunnat köra på ett tag så du kanske kan ta min till expet jag skickar den i pm men när jag kan köra så måste jag ha den då kan du tyvärr inte köra exp mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 det går ju inte alla spel-har ju bara en passande kod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 men hur kan man köra brända spel då??? och jag har lånat ut den till en annan och den funka för han låna ut sitt diablo sen åkte dom som han låna ut till iväg och dom var tvugna att rensa datorn så undra han om jag hade en cd-key så han låna min så snacka inte skit rinosaur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snapphane Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 jag hade alla chars i lvl 99.. typ bästa sakerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Jag kan inte spela Diablo II för när jag lägger i skivan så kommer det om jag vill spela och då trycker jag Play Diablo II, men sen blir det helt svart och så kommer det här medelandet upp: UNHANDLED EXCEPTION: ACCESS_VIOLATION (c0000005) Sen så färsvinner det och Diablo II så jag kan inte spela det så om det är någon som vet något snälla hjälp mig för jag vill järna kunna spela det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 antingen ljuger du och har en crack eller så får du installera om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.