MahL Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 antingen ljuger du och har en crack eller så får du installera om det! Jag ljuger inte och jag har instalerat om det 2 ggr och det blir ingen skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 du kommer altså inte in alls mitt känner inte av något videokort men din cd-key kan vara bannad från diablo 2 för att du har cheatat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Jag har aldrig instalerat det på min dator för jag har lånat det av en kompis och det kan vara han som har fuskat för jag har aldrig spelat det hemma hos mig och jag borde väll kunna spela på vanliga utan internet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 ja det borde gå du får fråga din kompis om det har hänt honom också men en del datorer kan inte ha det spelet så vad har du för dator???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 ja det borde gå du får fråga din kompis om det har hänt honom också men en del datorer kan inte ha det spelet så vad har du för dator???? Jag har en Compaq Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cloud_strife Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Diablo är inte svår om man har dom rätta spellsen med necron...du får ha decrepify eller vad den heter som gör honom segare och sen bone spear eller bone spirit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 det lättaste sättet är att köra med sorc bara att använda magier Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grooovy Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag har en barb på lvl 79 + en ama på lvl 7 :) hahaha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Körde D2 förut men jag har tröttnat på det, tycker det är så enformit spel man gör samma uppdrag hela tiden döda andariel döda baal osv 3 gånger för att klara spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 dte e as kul ju sen när mna kan duella det e ass kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia_Azzer Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 har väl typ en 50 amazon å en 45 barb lr nått...tröttnade för ett tag sen för ja klarade inte nightmare typ 3, 4 eller 5 akten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 nightmare är ju inte svårt men om nån behöver hjälp så kan jag inte hjälpa bara hacka dom har inte kommit på mig än och på programen jag har står det att man bara kan ha dom på open men det är bara skit för jag kan ha på båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.