hanget Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 och hur f*n vet du att jag inte har bättre grejer än dej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 diablo är ****** dåligt! jag menar det! /V / / l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Link_Cable alla har ju olika åskikter själv spelar jag diablo nästan varje dag det äger jag har lvl 81 på 4 chars utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Ok, men min brorsa har också en Necromancer man han har inte satsat på curse alls, jag tycker att han gör väldigt fel men det tycker inte han. vad tycker ni :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 ja tycker curse suger men ja gillar ju sommuning det gör ja med druid assassin med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxiner2k Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 Ni e så loligt n00biga om man kör online får man hjälp kör man sp så ska man döda diablo på högst lvl 27!!!ja gjorde på lvl 23!!!:D:D Sayonara n00bs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 jag har klarat diablo på lv 25 utan hireling o offline =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 jag har klarat diablo på lv 25 utan hireling o offline =) gud va svårt jag kan klara diablo på lvl 20 med en sorc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 det e ganska fegt att stå o kasta spells på avstånd hela tiden tycker jag, men iof e det inte svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 det e ganska fegt att stå o kasta spells på avstånd hela tiden tycker jag, men iof e det inte svårt håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxiner2k Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Åsså ni borde lära er spela d2 ordentligt.....Lite "nybörjar" saker ni borde kunna/veta! Amazon första amazonen ska allti va java å satsa mest på java skills Assasin ska sattsa på shadow master och lite charge upp skills Barbar ere bara att ösa på med (beror på vapen) Yxa=axe mastery och berserk 2 vapen=whirlwind Druid= summon och shape shift necro= summon och curse sorc= nova och frozen orb paladin= zeal och fantactsim Om ni int har fattat så e ni för färligt sega :!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 vem f*n e det som e nybörjare här då, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.