Nyllet Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 (redigerat) jupp om du spelar open b.net men det är bara fuskare där så det är inte så kul om man inte har de programmen jag har :D Redigerat 26 Mars 2004 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 HUR KÖR MAN OPEN!!?? HUR GÖR MAN?? VILKA PROGRAMM HAR DU?? VAD ÄR MF?? HUR SKA MAN GÖRA FÖR ATT SPELA MED SIN GUBBE SOM MAN HAR I SINGLE PLAYER?? OM MAN VILL KÖRA MED DEN PÅ BATTLE NET?? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 (Broder Kassler @ 24/03-2004 14:45:33) (Ozoon @ 24/03-2004 09:00:45) Jag har legat under en sten i två år så kan någon säga vad Diablo är för nåt? ett rätt bra spel, har du inte spelat det rekomderar jag att du köper det! Vad är ett rimligt pris för de då? Jag köpte spelat för inte så länge sen och försökte installera det och det gick inte på min pappas dator för den var för ny(vi har det näst bästa grafik kortet i världen) sen så försökte jag att installera det på min mammas dator det gick där att bara se inledningen men inte kunna spela spelet. vet inte vad som var fel med spelet <_< ............. ( SPelet kostar 149kr hos mig)..................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 på din morsas dator är det video kortet som är för dåligt helt enkelt. MF är magic find ju mer du har desto lättare är det att hitta bra saker man kan köra open genom att trycka på other battle.net men gör inte det det är inte kul att köra på open alla fuskar och programmen kan du få på www.mewgood.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 hehe programmen måste du vara bra på att använda om du ska ha dom till closed men det är inte lätt är man ny rekomenderar jag shadow master men ladda ner set items också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3njo Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Jag har en Sorceres i Level 48. Och min kompis har sin i level 67. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 haha jag har i lv 99 på closed utan hacks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 (redigerat) diablo e kul Redigerat 31 Mars 2004 av ps2_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 diablo är tråkigt diablo2 är kul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 diablo är tråkigt diablo2 är kul :P Båda är kul <_<. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 diablo är inte kul man ser ju inte hur mkt liv fienderna har man vet aldrig när man dödar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.