sad sack Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Det är ju jag som e sämst, jag har en Pala lvl 10 och en Sorc lvl 7 (Har inte spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Ni är ganska bra iallafall. Act 1 är väldigt lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 det var inte så bra grejer ju! tom. jag har bättre saker! Då kan ju du säga var man hittar bättre saker :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 jag kan göra om saker så vill du ha bättre så säg till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X wee Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 om ni vill ha hjälp så säg bara till mig :D...men 1 sak kan jag inte hjälpa er med....att döda diablo :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X wee Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 om ni vill ha hjälp så säg bara till mig :D...men 1 sak kan jag inte hjälpa er med....att döda Diablo! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 onödigt att göra 2 inlägg på rad x wee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Hur kan du hjälpa mig suS1321 :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 ja, hu kan du hjälpa nån överhuvudtaget när säkert hälften här är bättre än du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 om jag säger så här vad jag har läst om er så verkar ingen bättre än mig jag gör ju egna saker så lär er lite snälla jag begär inget men om ni vill ha hjälp så säg till jag kan inte köra föran vi har fixat datorn lite den är cp för den fattar inte att vi har videokort men vi har det men säg nått bra ni vill ha jag kan göra gubbar me det är inget svårt och vill ni ta en match nån gång??? jag öddar alla innan ni skadar mig ens ni kan använda hur mkt magi som helst men er mana tar slut efter ett tag men inte min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 så du är en "open-player" hahaha... closed är mycket bättre + att jag också har open spelare med "black and white" saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Det är bara att leta. Jag har inte så bra grejer men en 4 socket embossed plate och som har 285-350 i defence (minns inte) och 2 The Ward Gothic Shield som har lika mycket defence, men den ena behöver man inte reparera för den har 200 i durability och den andra 40, men den med 40 har alla resistances 47 men jag har inte hittat en bättre sköld ännu. Jag behöver hjälp med Diablo i Nightmare! Jag är på levl 51 det är min hireling också (från act V) och han har 606 i liv, men ändå dör han före mej, och jag kan inte komma in i chaos sanctuary, för det kommer så många Oblivion knights hela tiden, och cursar mej och allt, och sen kommer ju det en massa venom lords, dom är inte svåra, och en massa andra såna där icke-magiker Knights, som står ivägen, för mej och sen när dom är döda så dör min barbarhireling, och dom oblivions dödar mej nästan. Dumma Diablo! :mrgreen: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.