Hoppa till innehåll

Zelda Oricana Of Time


Zimon_Ali1
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 3 veckor senare...
  • 2 månader senare...

Tja snälla kan ni hjälpa mig jag hittar inte scearcrow's song! Snälla svara snabbt! Tusen tack till alla som skickar ett eller flera svar.

 

 

________

 

Ja jag var på väg dit sen gick jag över bron i lake altså på stenen stod det at jag skulle skuta mot morgonljuset och det gorde jag då kom en sten med en pil i ner från stenarna men jag kan inte nå den inte en min häst kan håppa över?? Hur kommer jag över.

 

du pratar med fågelskrämman.. och då spelar du vad du vill för honom.. men kom ihåg den låten du spelar så ta något lätt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

hur kommer man in i sandtemplet? man ska ju vara liten men kommer inte in för att de står vakter där... vad ja vet så ska man vara liten för att göra de templet :cry:

 

 

Du måste gå dit som vuxen först och rädda de där byggarna som är fängslade i gerudo fortress, när du gort det så får kan du gå in i öknen och sedan komma till templet. Där får du en låt av Sheik, som du sedan spelar när du bivit liten igen. Då kommer du dit

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

klara vatten templet, så vattnet stiger, sedan går du till fågel skrämman och gör en egen moooodi! du måste vara liten, tror jag!

 

 

 

 

Man behöver inte klara Water temple för att göra sin fågelskrämma-sång...

jag har bara kunnat använda honom för att ta mig upp till fisket... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...