Gäst Beldur Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 NU gick det men asså ja behöver pengar... Och bättre vapen vart kan ja få bättre vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 vad e ecrana för nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Fairyland är ett bra nybörjarspel med trevliga människor. Dock krävs en viss slags humor för att tycka att dom är roliga :rolleyes: . Tyvärr så är spelet pay-to-play men det är (enligt mig) definitivt värt pengarna. Det finns i princip inga hackare eller scammare. Det är enkelt att lära sig och de flesta spelare hjälper gärna till. Rekommenderas :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 (redigerat) ååå måste man ladda ner muonlinemed :( förresten så e ju ecrana en kopia av arenen ungefär... Redigerat 21 Januari 2005 av quaked_ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Men det e värt vänte tiden på MU online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 men MUonline är ju på korianska ju fattar ju ingenting :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 As of this morning(05:30a.m) Korean time, there were some users who were not able to log into MU for about 10 minutes. This problem was caused by the network construction. We apologize to the Mutizens who have felt this inconvenience. We will try to make MU game environment better and give notices on occurring news right away. - Webzen - det var nog inte bara du som inte kunde logga in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 asså hur gör man en ny gubbe på muonline. allt e ju på korianska fattar inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fabian Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 alla webbspel jag har spelat..' TIBIA MUONLINE KNIGHTONLINE MOKINGTOWN HABBOHOTEL (senaste) och mer som jag inte kommer ihåg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 skriv adressen till sidorna också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 www.Gangstawar.com grymmmmmt :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(proffset) Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 http://battleon.com :cool: Enda spelet jag spelar Off topic: Adema vilken lvl är du? Mina gubbar : 307854 Hittar inte dom andra :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.