Joe Cool Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 (redigerat) Jag har testat massa såna där editor ingen funkar man kan helt enkelt inte hacka på runescape man måste göra allt hederligt och om man skulle lyckas att hacka sig in så skulle dom bana dig! Lapp! Din mama heller. kolla här. för att lyckas duplicera items eller för att hacka spelet måste du vara på plats där spelservrarna ligger, man kan inte använda program så länge det inte är buggar och spelservern litar på klienten ska ha rätt. Ett exempel på de e när vår "käre" Andrew Gower fick klienterna att skapa möjligheten att döda bankers. =) Eller när alla dupade p hats och blev rika som små skogstroll, efter de kom ju Scar som ja använde/använder!! Men kom ihåg viktor. testa aldrig sånna här program på din stora dator, keyloggers du vet. Så blir du av med lapp o de skulle ju vara bottennapp my asse!!! Men de visste du säkert redan =P PS. Saradominlegends. tk de står att du e combat 93 lol! Redigerat 13 Augusti 2005 av Joe Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Vill ha auto login! vad heter du egintlin på fuska.se o hur har du fått namnet att bli så :blink: :unsure: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 jag vet en bra RS sida som heter "www.tip.it"! PRÖVA! (låvar-->) jag svår- den är ägande! den har: alla quest- uppdateras efeter typ 2 dar med nya quest! alla saker, alla fiender. hur man kan besegra fiender på bättre sett och ALLT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 jollepolle..man ska inte fuska på online spel..det är noobigt..som att fuska på cs och sånt..men på single player spel som call of duty och sånt det kan man fuska på..men inte Runescape.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Vill ha auto login! han kan ha kopierat det från en hemsida eller tryck på Alt + ???? som på Habbo föresten, tip.it är sk*t grymm, man fuskar inte där heller & den BÄSTA runescape sidan i hela univärsum*, http://www.runescape.com/ :P *kanske, nej, förmodligen** felstavat ** -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 jag vet en bra RS sida som heter "www.tip.it"! PRÖVA! (låvar-->) jag svår- den är ägande! den har: alla quest- uppdateras efeter typ 2 dar med nya quest! alla saker, alla fiender. hur man kan besegra fiender på bättre sett och ALLT Japp, den sidan är bäst av alla! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon Lord Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Lol tip.it suger man får popups varje sida man öppna och dom uppdaterar inte.. har dom rogue trader minigame?- nej runehq.com ÄR mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.