Hoppa till innehåll

Bra Runescape Sida!


RPG-Master
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har testat massa såna där editor ingen funkar man kan helt enkelt inte hacka på runescape man måste göra allt hederligt och om man skulle lyckas att hacka sig in så skulle dom bana dig!

 

Lapp! Din mama heller. kolla här. för att lyckas duplicera items eller för att hacka spelet måste du vara på plats där spelservrarna ligger, man kan inte använda program så länge det inte är buggar och spelservern litar på klienten ska ha rätt. Ett exempel på de e när vår "käre" Andrew Gower fick klienterna att skapa möjligheten att döda bankers. =) Eller när alla dupade p hats och blev rika som små skogstroll, efter de kom ju Scar som ja använde/använder!! Men kom ihåg viktor. testa aldrig sånna här program på din stora dator, keyloggers du vet. Så blir du av med lapp o de skulle ju vara bottennapp my asse!!! Men de visste du säkert redan =P PS. Saradominlegends. tk de står att du e combat 93 lol!

Redigerat av Joe Cool
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet en bra RS sida som heter "www.tip.it"! PRÖVA! (låvar-->) jag svår- den är ägande! den har: alla quest- uppdateras efeter typ 2 dar med nya quest! alla saker, alla fiender. hur man kan besegra fiender på bättre sett och ALLT

 

 

Japp, den sidan är bäst av alla! :medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...