Kexx3 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 (Xade @ 11/01-2005 21:49:23) (NesseN @ 11/01-2005 20:23:13) men fatta sarkasm >__________> erfarna? är itne det typ som dom vart med länge? Jo precis. Och #21 är en erfaren medlem. vadå erfaren?? jag är minst lika erfaren! men jag blev inte mod för det... jag tror det handlar om fjäsk... 0013: vad menar du med inga poäng Det handlar om att skriva kvalité på inläggen också.. #21 är en superbra mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Omg Jelly, jag måste nog banna dig... Bannade du jellyfish på riktigt (hur mycket?)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 På et ungefär tusen år. [ironi på HÖG nivå =P] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 (redigerat) tycker att 21 är en rätt bra moderator Redigerat 13 Januari 2005 av sboy2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Omg Jelly, jag måste nog banna dig... ja tack Xade: eeeh vadå poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 0013: vad menar du med det? Mario bros: jag kan lova att han inte banna honom, de e kommunist vänner Guggo: ursäkta att jag skrev geggo, du skulle passa som mod :) Draghon: vad har hänt med din röda Moderator text 176-671: det finna massor som inte spammar, ändå blir dem inte moddar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 0013: vad menar du med det? Mario bros: jag kan lova att han inte banna honom, de e kommunist vänner Guggo: ursäkta att jag skrev geggo, du skulle passa som mod :) Draghon: vad har hänt med din röda Moderator text 176-671: det finna massor som inte spammar, ändå blir dem inte moddar.. haha det gör inget det är.... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 0013: vad menar du med det? Mario bros: jag kan lova att han inte banna honom, de e kommunist vänner Guggo: ursäkta att jag skrev geggo, du skulle passa som mod :) Draghon: vad har hänt med din röda Moderator text 176-671: det finna massor som inte spammar, ändå blir dem inte moddar.. du sa poäng förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) På et ungefär tusen år. [ironi på HÖG nivå =P] Oki, du kunde åtminstånde skriva om han gjorde eller hur mycket någonstans i inlägget. <_< Redigerat 14 Januari 2005 av Mario Bros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag tycker att alla mod verkar vara oseriösa, dom använder sin ställning som det passar dom själva och det är irriterande! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag tycker att alla mod verkar vara oseriösa, dom använder sin ställning som det passar dom själva och det är irriterande! <_< Utveckla mer.HUR använder vi våran ställning så det passar oss själva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Ni ger ju varnignar som ni själv vill och inte som en Moderator ska göra som typ Draghon och Jellyfish gjorde >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.