Gäst 12 Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Hur kan dem styra landet själva när cirka 1000 personer dör varje dag tänk lite ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Ska dom bara dra och sedan lämna Irak som det är ? Good luck, have fun.. Sätter mer pengar på att det skulle bli minst lika stökigt utan USA. Men i längden kanske lite lugnare.. Just nu ska USA bara sänka genomsnittet på dödssiffror lite och förhoppningsvis bygga upp där någorlunda. Sen kan dom dra. Irak är ett eget land. Men i nuläget kan dom inte styra själva, det skulle vara mer än kaos. USA, jobba på lite va, så Irak kan göra allting själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Mellanmjölk: Irak får inte bestämma, för USA. Nej och, de galningarna där nere e typ infödingar... undrar varför USA bryr sig... skit i dem... låt dem lida, rätt åt dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Alla tjafsar så om det här nuförtiden, på stan står dom och skriker som galningar "USA ut ur Irak då blir det världsfred" som om det skulle bli fred över hela världen samma sekund som USA försvann. På tv tjatar dom om det, i tidningar och på internet. Det skulle vara kul om USA lämmnade Irak och det bara blev en enda kris därborta i Irak, massvis av människor som dog och bara en massa elände. Då skulle man villa se minerna på de som tjatat och tjatat och tjatat... Detta kan bli verklighet vilken dag som helst och då räcker inte tjat till, men dom som vill fortsätta tjata om att USA är stora skurkar kan väl för i helsike åka till Irak ir USA och stå och skrika och tjafsa på dem i stället för på dem som inte orkar höra mer om det hela... <_< Det här är min åsikt alla ni andra får tycka vad f*n ni vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Precis vad jag sagt hela tiden. Jag tror knappast att det skulle bli mycket bättre i Irak om USA bara drog. Visst, visst, USA rännde in och sköt ner allt som rörde sig, kapade olja och ökade blodspillan väldigt, men dom stupade Saddam, so ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Precis vad jag sagt hela tiden. Jag tror knappast att det skulle bli mycket bättre i Irak om USA bara drog. Visst, visst, USA rännde in och sköt ner allt som rörde sig, kapade olja och ökade blodspillan väldigt, men dom stupade Saddam, so ? Haha, så kan man också beskriva det. Jag tycker det är bra att USA är där... fast de borde jaga Usama snart... PS. vet nån vad som kommer hända saddam? hoppas på tortyr, då får han igen för att han plågat sitt folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Precis vad jag sagt hela tiden. Jag tror knappast att det skulle bli mycket bättre i Irak om USA bara drog. Visst, visst, USA rännde in och sköt ner allt som rörde sig, kapade olja och ökade blodspillan väldigt, men dom stupade Saddam, so ? Även om Saddam är en idiot, så är han aldrig värre Bush som dödar för oljan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Vem sa att han dödade 120k pers för oljan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Varför skulle han annars gjort det? Saddam har han ju inte brytt sej om eller uttalat sej om förut. Han snackade ens aldrig om att avsätta saddam förrns det kom fram att det inte fanns några massförstörelsevapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Jag förstår inte riktigt vad du vill komma, menar du ungefär: "Ja, va f*n, Bush ränner f*n i Irak och skjuter ner allt. Ungefär. Allt han gör är att ta olja".. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Mellanmjölk vid det här laget borde du ha lärt dig att man inte kan diskutera nåt med Jellyfish, han fattar aldrig att han har så fel! Jelly du är så j*vla otacksam mot USA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Nämn ett sätt varför han skulle vara tacksam ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.