bjornaik Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) hej hej...jag har egentligen inget gamecube, utan ps2, men mina kompisar har fasnat på zelda the wind waker (nåt sånt). de är inte meddlemmar här men jag tänkte va lite sjysst o fråga åt dom. Iallafall så har dom fasnat på en ö där dom har räddat en drake, och nu kommer dom inte där ifrån. dom måste vända vinden åt söder. ska man stå på nån speciell plats och vilka toner är det (upp, ner, höger, vänster) mvh björn Redigerat 14 Januari 2005 av bjornaik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Om han har klarat allt på ön så ska han vända vinden mot söder, sedan är det bara att klättra i båten! ;) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 gå till vind shrine stå framför den stenen som inte är sönder och ta sedan fram wind waker sen lär du dig första sången (upp, höger, vänster) sen kan du vända vinden med den sången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 hej hej...jag har egentligen inget gamecube, utan ps2, men mina kompisar har fasnat på zelda the wind waker (nåt sånt). de är inte meddlemmar här men jag tänkte va lite sjysst o fråga åt dom. Iallafall så har dom fasnat på en ö där dom har räddat en drake, och nu kommer dom inte där ifrån. dom måste vända vinden åt söder. ska man stå på nån speciell plats och vilka toner är det (upp, ner, höger, vänster) mvh björn man kan stå varsom helst när man spelar den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 har dom klarat bossen på ön? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) man kan stå varsom helst när man spelar den...Ja man kan spela den var som helst men man lär sej den först i Wind Shrine grejen som HAB sa.. :gitarr: Redigerat 14 Januari 2005 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 (redigerat) Du Tulgahr spelar du Tibia eller? Ops förlåt så myket. Kom i från ämnet förlåt så myket. Redigerat 19 Januari 2005 av Gun Guy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Gun Guy du kan snacka med Tûlgahr genom att Pm:a istället då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Har du sången är det bara att köra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg