Burken Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 hadde ni några nära och kära som va i thailand när katastrofen? jag hadde abslut INGEN som var där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Nej, hade ingen där men därimot så var dte en från min skola som blev utan föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 stackarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 jag vet inte om nån som vart där, men en av mina kompisar skulle åkt till phuket när tsunamin kom, men de ändrade sig, tur det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Nej, hade ingen där men därimot så var dte en från min skola som blev utan föräldrar. f*n va synd det moste vara svårt.... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 nej ingen jag känner men f*n vad synd om han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 En i vårat Amerikanska fotbolls lag gick bort han var ute och snorklade :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Vår biträdande rektors barns kompis (klarade sig). :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 en i min klass skulle fara dit fast dom ändrade sig därför att de var en fottbolls cup Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 15 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 tänk att klara sig från det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenGool Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Min mosters grannar gick bort deras 12åriga dotter kom hem själv föräldralös :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Alla målarna på pappas jobb skulle åka ditt för att fira en som fyllde 50år det var totalt elva familjer. Men som tur var blev inte resan av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.