Dark Elite Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 en i min klass skulle fara dit fast dom ändrade sig därför att de var en fottbolls cup Lyckå cup? Aja, min mammas kusin var där.Klarade sej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 En i min släkt var där fast hon klarade sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 en i min skola saknas.. annars är jag liksom inte "drabbad" direkt och ska den här verkligen vara i debatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Nej.*pustar ut* Men en i min klass hade en släkting som blev av med alla kläderna när vågen kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 msxmsx känner jag, han var där och klarade sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 det var några som hade jätte tur dom stod typ vi vågen när den kom fast dom klarade sig och dom kommer från skelleftehamn utanför skellefteå som jag bor i.en i min klass kände dom. ingen från vår skola dog.en i min klass mammas chef var där förs på morgonen skrev dom ett sms till dom och sen fick dom ett till där det stod VI BEFFINER OSS NU I EN JÄTTESTOR NATUR KATASTROFF. min vaktmästare dog samma dag men han dog inte av flodvågen utan han fick hjärtinfalk :( :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Kände och kände. Morsan hade nån arbetskamrat som jag träffat några gånger, står dock forfarande under listan "försvunna". 3 veckor har väl gått sen Tsunami, inte nån större chans att hon lever. Sönderbränd om inte annat. Sen syrrans barndomskompis och hennes lillebror hade också försvunnit, likandant här. 3 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 när dom e "försvunna" så finns det ialla fall en chans att dom lever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 stackars alla döda :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Vissa saknande kommer kanske aldrig tillbaka fast dom lever, som sådana som vill gömma sig från polisen t.ex. Brotslingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Burken bj, det är det väl inte, om dom inte sett tecken på dom på tre veckor är det väl ingen chans. Och även om dom hittar dom nu, förmodligen döda, så kan dom ändå inte indentifiera dom. Sånt här får man leva med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Nej, det är det inte. Du vet ju att dom är döda. Om du skulle haft en "försvunnen" skulle du fortfarande gått och tänkt på om denne låg under en stock i en byggnad och ruttnade till döds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.