Gäst Adema Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 herregud dom gjorde inte ett skit på 2 eller 3 dygn det är FÖR JÄVLIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 (Guggo @ 15/01-2005 18:28:49) Nä, Persson har inte gjort rätt. En moderat regering hade knappast gjort ett bättre arbete... det tror ju då jag det tror inte jag, moderat regering hade bara tagit hand om den svenska folket sedan skitit i allt annat, d0m förlorar ju pengar om dom hjälper förmycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 (# 21 @ 16/01-2005 11:35:27) (Slither @ 15/01-2005 22:01:00) Jag tycker att det är dåligt att kungen inte får säga vad han tycker!! <_< Wierd, finns det inget som heter yttrandefrihet längre lr. Det finns någon "lag" som säger att kungen inte får uttala sig politiskt. ALLA människor i hela landet får göra det, UTOM kungen. <_< Boring. Annars no comment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Jag tycker det var bra att det kom ut vad kungen tyckte om hela saken, nu litar ju nästan hela Sveriges befolkning på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Jag tycker det var bra att det kom ut vad kungen tyckte om hela saken, nu litar ju nästan hela Sveriges befolkning på honom. Han lär ju knappast ha skrivit det talet själv, kungajävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 som om nån politiker eller liknande ha skrivit sitt tal själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 som om nån politiker eller liknande ha skrivit sitt tal själv... Har jag påstått det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 du klagar ju på att kungen inte skrev sitt tal själv.. varför ska han göra det när ingen annan har gjort/gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Jag har inte riktigt fått klart för mig vad dom sagt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 (Jellyfish @ 20/01-2005 22:21:22) Jag tycker det var bra att det kom ut vad kungen tyckte om hela saken, nu litar ju nästan hela Sveriges befolkning på honom. Han lär ju knappast ha skrivit det talet själv, kungajävel. <{POST_SNAPBACK}> men alltså vad f*n har du emot kungen igentligen, vad har han gjort dej? och skyll nu inte på att han kostar en massa pengar..... sverige har haft kung sen 800-talet och ska alltid ha det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 (redigerat) Kungen är en kvarleva sen Sveriges diktatur. Han är desutom helt inkompetent för sin uppgift. Och ja, han kostar folket pengar - för en uppgift som en apa skulle klara av. EDIT: Men det är säkert inget fel på karln personligen. Han är säkert snäll, det är själva positionen kung jag har nåt emot. Redigerat 28 Januari 2005 av Jellyfish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 vem tycker du är kompetent för uppgiften då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.